Gå til innhold

Bytte til "non-smokers pack" E87


visiks
 Share

Anbefalte innlegg

Hei dere! 

På min E87 1-serie vil jeg bytte ut askebeger til en liten oppbevaringsplass. Har funnet bilde som viser (se under), men finner ikke hvor jeg kan kjøpe det. Finner ikke noe å eBay, og ønsker ikke å gå til forhandler. Forslag?

 compartment.thumb.jpg.426305bffa549bf6d40c4b4beeae77b5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 21.5.2017 at 21.52, Rune-K skrev:

Er det noen grunn til at du ikke vil kjøpe den hos din lokale forhandler? Hvis jeg har tolket ETK rett så koster den under 200 kroner som en originaldel.

Er egentlig bare jeg som har vært fordomsfull der, må jeg innrømme. Er så vant med at det er blodpriser på det jeg kjøper derifra at jeg avskrev tanken med en gang... Var litt cowboy nå :gunfire:

Skal sjekke med forhandler! :-) 

Edit: Jeg spiser hatten min og beklager :) Sjekket med GS og de tok kun 335 for den. Takk for hjelp!

Endret av visiks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt og alltid sjekke originalprisen først. Mange ganger spesielt til syvern så blir jeg positivt overasket. Dog er enkelte ting usannsynlig dyre, spesielt ting som BMW nyproduserer. Men vi får i vertfall tak i det.

GS har jeg sluttet og bruke, de har nesten de samme prisene som forhandler så jeg ser ikke noe poeng med og kjøpe originaldeler derifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rune-K skrev:

Jeg har begynt og alltid sjekke originalprisen først. Mange ganger spesielt til syvern så blir jeg positivt overasket. Dog er enkelte ting usannsynlig dyre, spesielt ting som BMW nyproduserer. Men vi får i vertfall tak i det.

GS har jeg sluttet og bruke, de har nesten de samme prisene som forhandler så jeg ser ikke noe poeng med og kjøpe originaldeler derifra.

Enig, GS er som regel dyrere enn Bilia her. Men jeg bruker å lime inn delenummer derfra hos Koed :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...