Gå til innhold

Brembo Calipere


Lazyman
 Share

Anbefalte innlegg

4 timer siden, hsd skrev:

Nei, det å ta i calipere med litt bremsestøv på er vell ikke for alle, men du må jo ikke glemme at du har en brukt bil uansett hvordan du snur og vender på det. Du skriver jo at Turner sine er for dyre, så lykke til.  Bedre med brukte calipere og nye skikkelige skiver som fx PFC ( ca 10k + 3-4k i klosser). Godt mulig du blir like fornøyd med noen nye made in china greier men du kan jo tenke litt på det. :) Du har ivertfall mulingheten til ei grei bremseløsning under 25k med calipere, PFC skiver og PFC klosser og branketter med slike.

AP Racing kit får du også fra england for rundt 30k, grei løsning det også. det jeg har selv.

Jeg skjønner og hører hva du sier. Ja bilen er brukt den. Har ca 28000km på teller'n. Men som du skjønner brukt er brukt. Det er ikke alle som er interrisert i å kjøpe brukt.  Hvorfor jeg spurte her inn ang. Brembo caliperer var at en kar hadde fått nye komplette Big brake 8 stempel forann for 2150 euro, riktignok gjennom Facbook gruppe for de med Audi TT.

Men det var kanskje feil forum å spørre i her! 

 

AP Racing er bra de, men de hadde ikke til min model da jeg var innom booten de hadde i Birmingham på Motor Festivalen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...