Gå til innhold

Barnevogn i M4 eller M5 ?


PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer salg av min F11 for å kjøpe M4 eller M5...jada høll i hauet det da siden vi har nettopp fått barn og trenger plass til barnevogn baki...emmaljunga...noen som har prøvd dette i F10 eller 4 serie ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, PenguiN- skrev:

Vurderer salg av min F11 for å kjøpe M4 eller M5...jada høll i hauet det da siden vi har nettopp fått barn og trenger plass til barnevogn baki...emmaljunga...noen som har prøvd dette i F10 eller 4 serie ?

har ikke prøvd det i noe sedan :P eller vent jo! hatt emmaljunga eller hva de en heter :P der er bagasjerommet ganske stort, fikk vell inn barnevogna men da måtte hjul og bagdel av :P

det beste er vel å låne en å rett og slett prøve!

Endret av Freakshow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk fint med Emmaljunga både i e60 og e81 når jeg testet det. :) Litt verre i e46 coupé, men gikk på et vis det også.

...ville nok derimot kjøpt en annen vogn til å dratt med i bilen, da hverken vogn eller bil har godt av det.

Vi kjøpte nylig en Britax Smile 2 til det formålet.

Vil forøvrig minne om denne tråden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nesten ha 4 serie GC om du skal få inn ei barnevogn. De emma ljungavognene er store. Problemet er da mest at de er så høy at du ikke får de inn. 

Går kanskje på M5, men du må nok belage deg på enten å tilpasse vogn etter bil, eller bil etter vogn. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Importer heller en F11 Alpina B5 Biturbo ifra Tyskland :) Da får du en bil som er veldig mye mer spesiell, eneste i Norge, går nesten like bra og koster i mange tilfeller mindre. 

ja det hadde faktisk vært helt rått! oO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...