Gå til innhold

Noen spørsmål jeg håper noen kan hjelpe med: Connected drive, Navigationssystem Professional


Anbefalte innlegg

Hei alle :)

 

Jeg har lenge villet spørre her om ting, nå og da har det vært mye jeg lurer på siden jeg kjøpte bilen for 7 mnd siden

Min første BMW og jeg er veldig stolt "Finnes ingen bedre biler enn BMW i mine øyne"

2014 318 MSPORT

Jeg er fornøyd med utstyr i den! MEN... BMW Norge måtte sjekke med tyske teknikkere sa de om det var simkort i bilen ( Den er importert)

Jeg sendte foresten inn skjema på registrering av Connected drive i mitt navn, og den ble registrert på portalen. Etter  en uke så ringte de fra BMWNorge og "jeg syntes dette er litt rart jeg :-s Først virket det som han sa det ikke var simkort! Så sa han det var simkort men at det ikke kan flyttes over.. hm.. Så om jeg drar til Slovakia så vil det virke.. 

 

Er dette noe dere mener jeg må gi tapt eller isåfall blakke meg på om skal gjøres noe med?

 

Det andre jeg lurer på er  som med Connected drive. Hvis dette kan løses? Jeg har navi Professional og når jeg kjørte bilen de første mndene kom det sporadisk opp trafikk symboler og meldinger og hendelser på veier (TSP) Jeg har ikke vært borti dette før så skjønnte pent lite av at det kom og gikk og så forsvant så og si for godt, helt inntil for 4 dager siden da jeg var i Sverige!! Da poppet det opp igjen..

Jeg gir blaffen i apper og det andre som Connected drive støtter men vil ha en gps som gir meg litt info om trafikk og evt hindringer. Jeg har skjønnt at tmc går på FM nettet og derfor ble tilgjengelig i Sverige og nå har tpeg dab tatt over. Er det på noen måte mulig og få dette instalert eller inn på navien jeg har? 

 

Jeg føler ,meg heelt i vilrede når jeg spørr på BMW, håper noen av dere kan hjelpe.

Fredrik

 

IMG_1101 2.jpg

IMG_0052.JPG

Endret av Freddan80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg fikk beskjed at finner ikke bil :( Er det noen som kan gi meg mere hjelp??

Til og begyne med når jeg ringte BMW Norge etter jul, så satt de tyske teknikkere på saken som FANT UT at det er` simkort i bilen men slovakia..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...