Gå til innhold

Hva tenker dere om denne?


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Veldig mye bil for pengene iallefall :) 7er er mann det altså, selv om dette er en mye omdiskutert modell. Heldigvis facelift. Uansett byr nok modellen på mye kjøreglede i form av motorstørrelse og komfort. Bilen er tross alt 15 år gammel og har gått rundt jorden ganske nøyaktig 7,5 ganger. Ikke at dette trenger å bety noe som helst, men statistikken tilsier at problemer dukker opp om det ikke allerede er utbedret. Det er mye elektriske duppedingser, soltak osv. på bilen som kan kreve tilsyn etter så mange år. Jeg leser fra Otis at du fikser det meste selv, og er man ikke redd for å måtte skru litt er jo dette en kjempemulighet. Ingenting å si på prisen iallefall, sammenlignet med E39 og E46 fra samme årstall... Originale BMW-felger eller Alpina-felger, så blir dette en rett så staselig bil. Jeg tror jeg ville tatt NAF-test av den først, fått luket ut diverse som man selv ikke ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, macrorain skrev:

 

Skrur selv, og delene til denne er som regel ikke så mye dyrere enn E60 som jeg ellers vil ha. Jeg forstår selvsagt at en BMW 7-serie ikke er en Corolla på driftkostnadene, det gjør meg ingenting. Koster å være kar :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sandersander skrev:

Sjekket forsikring på det dyret da? Koster sikkert mazze!

Neh, men har fått greie priser på det forrige jeg har eid. Har 50% bonus så blir ikke helt forferdelig..

1 time siden, Marius2002 skrev:

 

Ja, det er det! Facelift, tja. Er oppgradert til facelift-utseende men bilen selv er jo pre-face 2002-mod. Men M57TU er jo hvertfall solid og fin. Men som du sier, 7,5 jordomseilinger er en del. Spesielt når jeg leter etter en bil å ha i lang tid framover. Prisen er definitivt fin, men om bilen er helt for meg er en annen sak. Kunne godt ha kjøpt den for å eie i noen måneder for å føle litt på det, men med sånn kilometerstand er den nok tungsolgt i neste omgang uansett, så er lite vits i det. Og som jeg nevnte så har jeg litt lyst på noe som er littegrann mer på kompromissiden mot sporty også, selv om den er jævlig fet å se på og skikkelig mafiabil :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, men ingen av de falt i smak, egentlig. Haha :P 1-serie cab er alt for jentete for meg. Skal jeg ha E9x så må det være sekser og navigasjon, tror jeg. Men da blir det også veldig dyrt om jeg har lyst på LCI. E46 kommer jeg nok ikke til å ha igjen med unntak av M3, og E60'en var pre-LCI.

Z3 har jeg aldri prøvd, så kan ikke si så mye om den, men tror faktisk jeg ville gått for en MX-5 igjen foran en Z3. Selv om Z3 kanskje har litt mer "sivilisert" feel enn MX. Z4 er ganske tøffe, men igjen aldri prøvd. Dog liker jeg E89 mye bedre, men de er dyre. Z4 coupé har jeg veldig lyst på, men det blir noen år til mtp. prisen. Og jeg vet ikke helt om jeg burde gå for noe roadster nå uansett, det er vel hovedgrunnen til at jeg ikke er så begeistret for de. Føler det må bli andrebil i såfall. Savner å ha digg stereoanlegg veldig, for eksempel, og får aldri noe skikkelig anlegg i en så liten bil. Også er det greit med mer enn to seter i mange tilfeller. Hadde jeg kommet over en E89 i mitt prissjakte hadde jeg nok gått for den, da jeg har veldig lyst på en sånn uansett, men det skjer neppe. Prismessig vil jeg nok foreløpig ligge på rundt 130-150k maks. Men er fordi jeg er arbeidsledig for tiden, og kan være jeg kan få noe jobb i sommer, da blir jo planene noe helt annet hvis jeg får en sunn mengde penger inn på konto månedlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...