Recommended Posts

"Let the game begin" som man sier 😜 Da er bilen på plass, og jeg kan nå begynne å gå over den og pusse og flikke og gjøre den klar for hellakkering 😄 Blir et par arbeidstimer på den hehe. Ingen rust under heldigvis, så blir å behandle med sauefett eller tektyl. Hjulbuene bak må sveises og pusset, samt kanalene utvendig, altså på siden må bare pusses ned litt👍

IMG_0675.JPG

IMG_0676.JPG

IMG_0677.JPG

IMG_0678.JPG

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Går meeget sakte fremover her. Har så vidt begynt å demontere og pusset litt men ingen bilder desverre. Men fant derimot enda et bilde fra 2002 da bilen ble medlem i familien 😄 Det gir jo selvfølgelig litt motivasjon Hehe. 

IMG_1152.JPG

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Kommet godt igang nå😄 Ferdig med å slipe ned kanaler på begge sider. Har også fått begynt på hjulbuene. Ene siden så det heldigvis ok ut, så kun ene siden det må kappes å sveises. Og når motivasjonen detter av, så har jeg sotte på plass et bildet slik at motivasjonen går opp igjen 😂

IMG_1176.JPG

IMG_1177.JPG

IMG_1178.JPG

IMG_1179.JPG

IMG_1180.JPG

IMG_1181.JPG

image.jpg

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Stod å drog ut ledningsnettet til bakluken, og kom fram til at det blir 100 ganger lettere med klipp og lim 😂 Kommer aldri til å få satt dette sammen igjen i den nye bakluken Hehe 

image.jpg

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Var oppe hin dagen for å sparkle og pusse litt på bilen. Men fant fort ut av at jeg må vente til litt varmere dager før jeg vil hive på sparkel. Så tar bilen ned i mars/april og hiver den i garasjen til mine foreldre slik at den står varmt og godt og litt mer plass å jobbe på :-) fant noe jeg ikke likte så veldig godt. Bildene taler for seg selv. Litt usikker på hva jeg skal gjøre her :-k

IMG_1566.JPG

IMG_1567.JPG

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å legge igjen en kommentar

Opprett en konto

Registrer konto. Det er enkelt!

Registrer en konto

Logg inn

Allerede registrert? Logg inn her.