Gå til innhold

min e36 320i touring


Anbefalte innlegg

  • 4 months later...

"Let the game begin" som man sier 😜 Da er bilen på plass, og jeg kan nå begynne å gå over den og pusse og flikke og gjøre den klar for hellakkering 😄 Blir et par arbeidstimer på den hehe. Ingen rust under heldigvis, så blir å behandle med sauefett eller tektyl. Hjulbuene bak må sveises og pusset, samt kanalene utvendig, altså på siden må bare pusses ned litt👍

IMG_0675.JPG

IMG_0676.JPG

IMG_0677.JPG

IMG_0678.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Går meeget sakte fremover her. Har så vidt begynt å demontere og pusset litt men ingen bilder desverre. Men fant derimot enda et bilde fra 2002 da bilen ble medlem i familien 😄 Det gir jo selvfølgelig litt motivasjon Hehe. 

IMG_1152.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommet godt igang nå😄 Ferdig med å slipe ned kanaler på begge sider. Har også fått begynt på hjulbuene. Ene siden så det heldigvis ok ut, så kun ene siden det må kappes å sveises. Og når motivasjonen detter av, så har jeg sotte på plass et bildet slik at motivasjonen går opp igjen 😂

IMG_1176.JPG

IMG_1177.JPG

IMG_1178.JPG

IMG_1179.JPG

IMG_1180.JPG

IMG_1181.JPG

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Var oppe hin dagen for å sparkle og pusse litt på bilen. Men fant fort ut av at jeg må vente til litt varmere dager før jeg vil hive på sparkel. Så tar bilen ned i mars/april og hiver den i garasjen til mine foreldre slik at den står varmt og godt og litt mer plass å jobbe på :-) fant noe jeg ikke likte så veldig godt. Bildene taler for seg selv. Litt usikker på hva jeg skal gjøre her :-k

IMG_1566.JPG

IMG_1567.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte bare å oppdatere litt her i tråden. Får ikke gjort så veldig mye mer med bilen, da den må sparkles nå og må pusse ned andre karosseri deler som bakluke og dører. Det er så forferdelig kaldt oppe i den garasjen den står nå, så vil ikke sparkle der oppe. Nå går det endelig mot vår og det begynner å bli varmere tider. Så snart jeg får tak i bil henger så skal BMW-en ned i garasjen til foreldrene mine der det er litt mer plass å gå på og det er varme. Så da får jeg sparklet og eventuelt sett litt mer på rusten i kanalen og hjulbuen 👍 Legger ved et lite stemningsbilde fra da den var bruksbilen 😄

IMG_2596.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Det er blitt varmere nå, og tørre veier så tok å hentet ned e36en idag 😄 Så snart blir det sparkling og litt sveising. Ble litt satt ut, den starter på første forsøk, den kjinnet ikke engang, startet opp med engang 😄 Stolt av den gamle sliteren som aldri svikter👍

IMG_2008.JPG

IMG_2009.JPG

IMG_2010.JPG

IMG_2011.JPG

IMG_2014.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...