Gå til innhold

min e36 320i touring


Anbefalte innlegg

1 time siden, E30_Cato skrev:

Kjipt med 318tdsn, men gratulerer med flott ny bil da 😃 følger med her :D

Jo takk 😄 Ja er litt kjipt men samtidig ganske digg å få fatt i en som var identisk og hadde litt mer krefter og gått mye mindre 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått gjort litt dill dall med interiøret idag 😄 Koblet opp multiratt og satt inn midtkonsoll i treverk. Ble litt overkill nå med treverk, så skal prøve å få fatt i svart deksel rundt girspaken der 😄 

Venter litt med å bytte setene enda da airbag matten på en av de er gåen så må bestille meg en bypass før jeg gidd å montere de 👍

Fikk også tatt service på den, byttet olje og filter. Pluggene blir tatt om ikke så alt for lenge til 😄

IMG_2220.JPG

Endret av kjelljakob97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen gikk jo ganske dårlig, også når jeg kjørte over fjellet ned på hytten nå, så gikk den varm og gikk 15km/t i oppoverbakker😂 Tenkte meg der kunne være tett katt, så vi fant oss et verksted her på Sørlandet og fikk ordnet det og nå gikk den meget bra 😄😎

IMG_2266.JPG

IMG_2267.JPG

IMG_2268.JPG

IMG_2271.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har fått gjort litt med bilen idag. Montert sportstolene, ble meget fornøyd med det 😄 Også har jeg faktisk montert en rieger lippe (dont juge 😛 ) 😂 Synes faktisk det ble litt fett 😆 Men fort gjort å hive av og på heldigvis 😄

IMG_2360.JPG

IMG_2367.JPG

IMG_2369.JPG

IMG_2371.JPG

IMG_2372.JPG

IMG_2373.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å se det skjer ting, ang leppe er jo det smak og behag. jeg syns man skal ha M front for å bruke den :D

men er jo bilens eier som til syvende og sist skal være fornøyd, og da betyr jo ikke andre sin mening noe :D

fortsatt fin bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, E30_Cato skrev:

Gøy å se det skjer ting, ang leppe er jo det smak og behag. jeg syns man skal ha M front for å bruke den :D

men er jo bilens eier som til syvende og sist skal være fornøyd, og da betyr jo ikke andre sin mening noe :D

fortsatt fin bil!

Jo mange takk :D ja helt enig, hører hjemme på en M front :-) men synes det også kler litt orgnial fanger, men samtidig ser den ikke like "clean" ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk prøvd noen style 32 felger idag, er 5 serie dekk på så alt for mye profil😂 Har en annen kompis som selger style 32 felger, de er nylakkert i mørke grå og ser veldig pene ut. Så mulig jeg kjøper de, så tror jeg det blir bra med style 32 og senk😎

IMG_2430.JPG

IMG_2432.JPG

IMG_2433.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...