Gå til innhold

min e36 320i touring


Anbefalte innlegg

Ble jo tøft med leppe :) Veldig gøy å se E36 kjøre original stil også framfor bare M som alle skal ha. Style 32 kler den også utrolig bra, kanskje bare andre dekkdimensjoner.

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Gabz skrev:

Ble jo tøft med leppe :) Veldig gøy å se E36 kjøre original stil også framfor bare M som alle skal ha. Style 32 kler den også utrolig bra, kanskje bare andre dekkdimensjoner.

Ja leppen ble helt grei, men tar den nok av om ikke så lenge 😄 Planen er alpina lippe etterhvert 👍 Hehe ja må nok ned noen dimensjoner på de felgene ja 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var EU kontroll tatt på 320en😄 Ikke rare greiene. Fylte på noe kondensfjerner, så fikk heldigvis ikke for mye utslipp pga katalysatoren😂 Så det var digg å slippe å bruke penger på det. Går heller i 2 fôringer og bremseslanger. Felgene var jo litt irriterende, men det var min feil, orket ikke å bytte før EU kontroll. Så får hive på noen kjipe felger til etterkontroll👍

IMG_2464.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg handlet en delebil idag, 520i med manuell kasse. Så jeg skulle få girkassen og svinghjul osv 😄 Så er ikke mye greiene jeg mangler nå for å bygge om til manuell 👍

IMG_2472.PNG

Endret av kjelljakob97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, sAlnes skrev:

Har handlet noen e39 delebiler men den der tar vel nesten kaken for mest shabby😂 Synd at at individual bil går på høggeren.

Ja den der er godt brukt :P Var ikke spesielt strøken når jeg kjøpte den heller.

Har faktisk ny tenningslås liggende til den :lol:

Aner ikke om jeg har glemt noe igjen i bilen sist jeg brukte den :lol:

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Daniel. skrev:

Ja den der er godt brukt :P Var ikke spesielt strøken når jeg kjøpte den heller.

Har faktisk ny tenningslås liggende til den :lol:

Aner ikke om jeg har glemt noe igjen i bilen sist jeg brukte den :lol:

Hahah lå litt av hvert der men hva som er ditt vet jeg ikke. Bilextra arbeidsbukse, fuck you i drive a bmw t skjorte, ødelagt toyota jekk, vassendgutane cd og litt boss :D  Byggskum i begge jekkfester bak, helt topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, sAlnes skrev:

Hahah lå litt av hvert der men hva som er ditt vet jeg ikke. Bilextra arbeidsbukse, fuck you i drive a bmw t skjorte, ødelagt toyota jekk, vassendgutane cd og litt boss :D  Byggskum i begge jekkfester bak, helt topp.

Klærene er ikke mine, jekken og cden tror jeg lå i bilen når jeg kjøpte den. Den jævla spilleren som står i bilen startet jo alltid på høyt volum, fikk jo hjerteinfarkt hver gang den kom på :lol:

Jada, jallafiks er greit på sånne vinterbiler ;) Tror jeg glemte igjen en ny kamakselsensor i bilen faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Daniel. skrev:

Klærene er ikke mine, jekken og cden tror jeg lå i bilen når jeg kjøpte den. Den jævla spilleren som står i bilen startet jo alltid på høyt volum, fikk jo hjerteinfarkt hver gang den kom på :lol:

Jada, jallafiks er greit på sånne vinterbiler ;) Tror jeg glemte igjen en ny kamakselsensor i bilen faktisk.

Sensoren ligger i snopeskuffen nå 😏😏 Kjekt å ha når du har m52 sjøl. Merket det med spilleren😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, sAlnes skrev:

Sensoren ligger i snopeskuffen nå 😏😏 Kjekt å ha når du har m52 sjøl. Merket det med spilleren😂

Tyv! :o

Neida, jeg har ikke bruk for noe sensor til M52 uansett, så du får nok mer bruk for den enn meg :P

Hehe, greit oppvekker når du er trøtt i trynet om morgenen i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...