Gå til innhold

Min E61 525d xdrive lci


 Share

Anbefalte innlegg

Utrolig flott E61 du har fått deg her! Akkurat kjøpt meg en selv og det jeg skulle ønske min hadde fra din var spesielt fargen og facelift. LCI lyktene gjør mye med bilen :)

Følger med videre her, pøs på med bilder :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Carlsius skrev:

Utrolig flott E61 du har fått deg her! Akkurat kjøpt meg en selv og det jeg skulle ønske min hadde fra din var spesielt fargen og facelift. LCI lyktene gjør mye med bilen :)

Følger med videre her, pøs på med bilder :D

 

Tusen takk :D Ja facelift var ett av mine mange krav, og jeg var faktisk på tur til å gi opp hele jakten etter ny bil å heller beholde E39en, men så dukket denne opp og jeg måtte bare slå til :)  

 

Ja jeg skal prøve å være flink å oppdatere fremåver :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 30.10.2017 at 15.43, tobiasw skrev:

Tøft! :)

Gleder meg selv til å teste nye bilen ved første snøfall. Snøen er ikke kommet til Østfinnmark enda.

Ja det skjønner jeg, er gøy med BMW og vinter uansett modell egentlig :D Nei det er ganske kortvarig her i Vesterålen og Lofoten, er regnet bort det meste allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 30.10.2017 at 23.08, papertiger skrev:

Herlig! Kommer jo fra en god E91 xdrive som var svært god på vinterføre, men gleder meg fortsatt til å teste ut F36’en på vinteren med piggfritt.

Ja det var sinnsykt gøy :D Ja alltid spennende å teste ny bil på vinterføre første gangen :) Er imponert over hvor leken og godt balansert den store 5-serien min er, så det må jo være meget gøy med 3-serie med xdrive :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først ,fiiin e61 du har her .:).

Andre ,må være digg med xdrive på denne type bil.

Ser jo så deilig ut å bare kunne komme frem stortsett der du vil.

Har jo og e61 bare baktrekk.

Er ikke den beste vinterbilen syns jeg da,men nå skal jeg prøve nye pigghjul,så ser jeg :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sveigis skrev:

Først ,fiiin e61 du har her .:).

Andre ,må være digg med xdrive på denne type bil.

Ser jo så deilig ut å bare kunne komme frem stortsett der du vil.

Har jo og e61 bare baktrekk.

Er ikke den beste vinterbilen syns jeg da,men nå skal jeg prøve nye pigghjul,så ser jeg :).

Tusen takk :)  Ja xdrive er helt rått, helt klart den beste bilen jeg har kjørt på vinterføre, god fremkommelighet, og veldig stødig og forutsigbar etter veien. Blir nok ikke å handle bruksbil fra BMW uten xdrive! 

 

Nei ser den, er en stor og tung bil så.. Men gode dekk har alt og si, det oppdaget jeg på E39en jeg hadde, den tok seg godt frem da jeg skodde den med Hakka8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hjemme igjen etter endt skolegang i sydligere strøk (Lofoten) og en helg i Tromsø. Har tilbrakt 14-15 timer bak rattet på fine vinterveier iløpet av helgen, og jeg slutter aldri å bli imponert over hvor sinnsykt bra denne bilen funker, uansett føre og vær. Kombinasjonen 3l, xDrive, Hakka9, ACC og komfortsetene gjør langturer til en lek :D Forbruket er heller ikke ille, med 3 personer i bilen, og 4 ganske store kofferter i bagasjerommet lå snittet på 0.61, det må være godkjent på en såpass stor bil :) 

Ellers har jeg hatt litt trøbbel med DPF, som viste seg å være en termostat som laget trøbbel, så begge termostatene ble byttet, og fikk tvinget regenerering med Carly, så nå ser det ut til å være i orden :) 

IMG_2468.JPG

fullsizeoutput_f1a.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...