Gå til innhold

Min E61 525d xdrive lci


 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...

Lite oppdateringer her i det siste, men det har sin årsak i at jeg nesten ikke har vært hjemme siden i mai en gang :)

Uansett, bilen står nå på verksted mens jeg er på havet, skal prøve å finne ut av en ulyd i drivverket, så er bare å håpe og be om at det er noe som er billigere enn fordelingskassen som forårsaker dette.. Samtidig har den fått ny olje og filter på motor, samt nytt batteri, da det gamle begynte å bli dårlig. Ellers får vi se hva tiden viser, men akkurat nå ligger det ann til at bilen kommer for salg iløpet av høsten på grunn av huskjøp 🙄 Så da blir det nok ett år med en billig arbeidsbil ser jeg for meg:) 

IMG_3825.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Jeg er elendig på å oppdatere her... Men så er det ikke så mye nytt å melde heller :) Bilen skurer og går, til tross for litt ulyd i drivverk. Ny brukt diff med tilsvarende km stand, men uten ulyd er på tur :) Får også lakket opp bakluken på rustgarantien i disse dager. Vurderer fortsatt å selge bilen til fordel for en billigere pendlerbil, da det er litt for galt å ha en såppas "dyr" bil nå som man studerer 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da var min tid som E61 eier over.. På grunn av skolegang måtte jeg til slutt la fornuften seire, å kjøpe noe som ikke krever fullt så mye vedlikehold og stell.. Det er nok min siste E61, men definitivt ikke min siste BMW 😎 Takk for alt!

4601238B-A1CC-45AC-9717-E1C5CEF308FB.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.3.2019 den 18.32, Otis skrev:

Såpass ja, du får ha lykke til med skolegang!

Takk for det :) 

 

48 minutter siden, Gabz skrev:

Kondolerer. Hva erstattet denne da?

Haha, jo takk for støtte og omtanke 😬 Den ble nok erstattet med noe så fornuftig som en 2019 Ford Transit Connect :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...