Gå til innhold

Tips til pene skiltplater?


 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Har en ganske trist skiltplate på bilen min nå. Og mener selv jeg må ha det bak på begge bilene mine.

Vet at jeg kan lage egen tekst på Lator men er fortsatt Sort eller sølv med hvit tekst. Synes dette fort ser litt kjipt ut. Har bl.a en M3 som hadde kledd noen "///M" skilt elns :P Uten at det er harry. Såg bl.a en e30 på Bmw ccn sin vårmønstring som hadde sort skiltplate med uthevet gullskrift der det sto noe ala M Gmbh

Noen tips :) ? Skiltplate som bygger minimalt kan også vere int.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Skulebollen skrev:

Hei! Har en ganske trist skiltplate på bilen min nå. Og mener selv jeg må ha det bak på begge bilene mine.

Vet at jeg kan lage egen tekst på Lator men er fortsatt Sort eller sølv med hvit tekst. Synes dette fort ser litt kjipt ut. Har bl.a en M3 som hadde kledd noen "///M" skilt elns :P Uten at det er harry. Såg bl.a en e30 på Bmw ccn sin vårmønstring som hadde sort skiltplate med uthevet gullskrift der det sto noe ala M Gmbh

Noen tips :) ? Skiltplate som bygger minimalt kan også vere int.

Snakker vi skiltplate eller skiltplateholder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha noen litt diskre med M-logo/skrift, så synes jeg desse er grei:
http://www.ebay.com/itm/2-x-BMW-M-European-Euro-License-Number-Plate-Frame-Holder-Tag-Mount-/262978360419?hash=item3d3abb5463:g:AYMAAOSwUKxYbM~P&vxp=mtr

Kjøpe selv samme typen, men da med "BMW Individual" på til min, bra kvalitet på de :)

Her er link til en masse av slike skiltholdere, med forsjellig skrift osv, kan absolutt anbefale kvaliteten på de vertfall, enkle å ta ut skiltet og på de, dersom du skulle ha "showskilt" :)
http://www.ebay.com/sch/adrln/m.html?item=262978360419&hash=item3d3abb5463%3Ag%3AAYMAAOSwUKxYbM~P&vxp=mtr&rt=nc&_trksid=p2047675.l2562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest selv sånne ///M holdere blir over kanten selv, det der er som du nevner ei særs fin linje mellom tøft og harry/jalla.

eneste jeg synest var grei, og kunne tenkt meg selv er de under med BMW Motorsport. (på M3)  enkelt og greit, samt de står i stil med bl.a GT håndtakene, så det er innafor synest jeg.

http://www.ebay.com/itm/2-x-BMW-Motorsport-Number-Plate-Frame-Surround-Holder-/262876019703?hash=item3d34a1bbf7:g:3CUAAOSwyjBW2g-n

men når jeg får tid til å begynne å se på mindre detaljer, tror jeg det blir borrelås forran og bak uten skiltholdere. Spesielt bak synest jeg det gjør mye, siden skiltet kommer mye lengre inn i luka.

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, her var det komt litt svar :)
Enig i at M power blir litt jalla, vertfall når det bare er i hvit skrift. Synes skiltplater med uthevet skrift ser litt mer ekslusivt ut :P

Utav disse heller jeg nok mest mot Bmw Motorsport :)

Jeg har dobbelsidig teip fremme på begge bilene.. Men bak er det to "spacere" på luken for og feste skiltplaten i.. Disse har jeg ikke spekulert så mye i og få fjernet. Men synes ikke en pen skiltplate skjemmer så mye.

Til vinteren rekner jeg med det blir og montere magneter fremme:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, awt skrev:

Jeg vil rette deg litt der og si magneter. :) Litt mer styr å montere, men enkelt å ta skiltet av og på ved f.eks. vask.

Lettere å stjele også :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsåvidt, men vil man stjele så får man nå det til.

Trikset er å ha en bil det ikke er verdt å stjele skiltene fra, altså en bil det ikke finnes så mange av (tror jeg) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...