Gå til innhold

Tips til pene skiltplater?


 Share

Anbefalte innlegg

On 2.6.2017 at 1.13, Gorg skrev:

Lettere å stjele også :D 

Spør du meg er det egentlig bare en fordel. Har selv blitt frastjålet skilt fra to biler, og begge gangene var det blitt merker / riper etter tyvene.

Endret av sluquet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...
På 1.6.2017 den 9.20, Walkabout skrev:

Dobbelsidig teip er den fineste skiltholderen ;) 

Foran og bak ? Jeg skal ha nye skilt på min e30 og ser de gamle er skrudd inn i fangeren. Har ikke lyst å lage hull i de nye. Derfor googlet jeg skiltplater, og så leser jeg du skriver dobbeltsidig teip? 
 

holder dette i vær og vind? Kjøring i hastighet og storm? Hvilken teip? Og teiper du rundt hele skiltet da eller bare et par striper ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Amistad skrev:

Foran og bak ? Jeg skal ha nye skilt på min e30 og ser de gamle er skrudd inn i fangeren. Har ikke lyst å lage hull i de nye. Derfor googlet jeg skiltplater, og så leser jeg du skriver dobbeltsidig teip? 

holder dette i vær og vind? Kjøring i hastighet og storm? Hvilken teip? Og teiper du rundt hele skiltet da eller bare et par striper ?

Dette holder veldig bra, kjørte Europa på langs i fjor sommer og sitter som støpt enda. Må knekke av skiltene når teipen skal av. Bruker denne: https://www.maxbo.no/tape-dobbeltsidig-utendors-1-5mx19mm-p687434. Du teiper på en 4-6 striper vertikalt på skiltet. Husk å vaske godt på forhånd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Amistad skrev:

Foran og bak ? Jeg skal ha nye skilt på min e30 og ser de gamle er skrudd inn i fangeren. Har ikke lyst å lage hull i de nye. Derfor googlet jeg skiltplater, og så leser jeg du skriver dobbeltsidig teip? 
 

holder dette i vær og vind? Kjøring i hastighet og storm? Hvilken teip? Og teiper du rundt hele skiltet da eller bare et par striper ?

Kan faktisk anbefale biltema sin "borrelås tape" (https://www.biltema.no/hjem/klesstativer/klesruller/borrelasband-2000034649)

Kjøpte en spillerny skuter for 2 år siden å da ville jeg ikke poppe skiltet fast og fant ut jeg skulle prøve borrelås, kjøpte den bredeste dem hadde og la en stripe over skiltet. Sitter utrulig godt i både vær og vind men skal du først ha av skiltet så må man være forsiktig da det heller vil bøye seg enn å løsne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Reef89 skrev:

Ja, har Biltema borrelås selv på begge bilen og det er helt supert. 

 

12 timer siden, Flataas skrev:

Kan faktisk anbefale biltema sin "borrelås tape" (https://www.biltema.no/hjem/klesstativer/klesruller/borrelasband-2000034649)

Kjøpte en spillerny skuter for 2 år siden å da ville jeg ikke poppe skiltet fast og fant ut jeg skulle prøve borrelås, kjøpte den bredeste dem hadde og la en stripe over skiltet. Sitter utrulig godt i både vær og vind men skal du først ha av skiltet så må man være forsiktig da det heller vil bøye seg enn å løsne

Takker :) da kjøper den 50 bred da ? 
 

når man bestiller nye skilt til en bil som har så gamle skilt at det ikke er en N og blått på, kan man velge å ikke få slike skilt da? Eller er alle skilt som produseres blått på ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Amistad skrev:

 

Takker :) da kjøper den 50 bred da ? 
 

når man bestiller nye skilt til en bil som har så gamle skilt at det ikke er en N og blått på, kan man velge å ikke få slike skilt da? Eller er alle skilt som produseres blått på ?

50 er vell den bredeste de har så ja.
Tror det lureste valget mtp spørsmålet ditt er å ringe til svv og spørre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutes ago, JakobT said:

Gripotec fra Clas Ohlson fungerer bra :) 

Jeg bruker også denne på veteranbil og skal ha samme på F10 når jeg klarer å huske å kjøpe når jeg er på clas :P

Hatt på veteranbil siden 2017, heftig udigg å få av da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Hei 😊

Har kikket masse på nettet og sliter med å finne noen skikkelig plaine og fine plater uten at det står M på de. Har noen tips?

Jeg kunne tenkt meg disse, men finner de ingen andre steder enn på FINN til noe stiv pris. 

49CF21FF-F9B0-4337-A71F-FEFF7FA1BFAD.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, fotojask skrev:

Hei 😊

Har kikket masse på nettet og sliter med å finne noen skikkelig plaine og fine plater uten at det står M på de. Har noen tips?

Jeg kunne tenkt meg disse, men finner de ingen andre steder enn på FINN til noe stiv pris. 

49CF21FF-F9B0-4337-A71F-FEFF7FA1BFAD.jpeg

Link ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...