Gå til innhold

BMW e39 528 ia


sylw1
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, vurderer å selge/bytte min 1998 modell 528 ia. Gått 245 xxx km. Nylig skifta olje samt oljefilter på motor. Ny veivhusventilasjon!! Nyr bremseklossar framme, har også liggande nye klossar bak som følger med eller blir skifta fortløpande. Er simons bakpotte på den, lagar rå lyd. Supersport senkesett goskjent i vognkortet. Står på 19 toms BBS LM replica felg med gode sommardekk, er mykje mønster igjen. Fullt elektriske m-sport seter framme i svart skinn, ellers er det svart skinn i heile bilen. Interiørlister i "treverk", m-sport ratt. Skinnsetene er veldig fine, førerstolen ser selfølgelig meir brukt enn resten men er ingen rift/skader i setetrekket. Einaste som manglar innvendig er vel svart taktrekk. Er takluke på bilen, elektrisk. Står veldig bra lydanlegg i bilen, 2x12 sub med kasse i bagasjerommet skjult fint av ein skillevegg. 

Bilen er ikkje strøken, utvendig er det full m-sport. Skal vere orginalt i følge forgje eier.  Bakluka er boss som vanleg på e39 men har ei rustfri liggande heime samt to framskjermer. Pen å se på i sin heilhet men er en del som bør utbedrast utseende messig. litt diverse småriper og overflaterust. Ingenting alvorlig. Kanalane er heile og fine bortsett frå høgre jekkfeste framme, det er trykt litt inn frå sida, var sånn når eg kjøpte bilen.  Teknisk sett er bilen i tipp topp stand, går som ei kule, einaste "problemet" er lysa, mistenker det kan vere lysmodulen men har ikkje sett på det så veit ikkje 100%. Hadde/har store planer om å få bilen strøken men er usikker på om pengane strekker til, er også delvis derfor eg vurderer å seøge den til noken som kan/vil ta vare på den. Bilen er i dagleg bruk, godkjent i fjor høst. Har sikkert glømt noke men er berre å sende medling eller mail : sylwester_98@hotmail.com 

Vurderer å selge då eg vil gå til noke som er billigare å eie, er student og har blitt litt forandringer i planar i det siste men selges ikkje for småpeng då eg har lån på bilen og må vertfall ha rundt 60 tusen. Ta kontakt om du lurer på noke. Kan også vere interresert i bytte.

Bilen befinner seg i Sunnfjord i Sogn og Fjordane

04_963006877.jpg

Endret av sylw1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...