Gå til innhold

M-sport skiltramme


LarsE1974
 Share

Anbefalte innlegg

Hei folkens. Tenkte å slutte å reklamere for en bilforhandler på bilen min (E61 M5) og tenkte å skaffe meg et par nye skiltholdere. Fant et par kule på Finn, men de var dessverre utsolgt. Er det noen som vet hvor man får tak i slike, alternativt et substitutt? Jeg likte at skrift etc var i 3D.

Ellers har jeg også lurt på om jeg skulle bytte til grill (riktignok matt) slik som på bildet under. Men jeg synes det da kanskje begynner å bli bittelitt mye M-greier på bilen. Hva tenker dere om det?

Skiltholder.jpg

Grill.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt om skiltplater her: 

og mange å velge mellom her

_________________________________

Og ang. grill så synest jeg at dersom du først skal ha svart grill bør den være blank og uten m-farger.

Kanskje noe sånt: http://www.ebay.com/itm/Gloss-Black-Front-Grilles-Grille-Double-Line-for-BMW-5-Series-E60-E61-2003-2009-/232205735133?hash=item36108a54dd:g:EKoAAOSwo4pYeXfp&vxp=mtr 

Endret av Poppy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, LarsE1974 skrev:

Hva tenker dere om det?

Skiltholder.jpg

 

Du spør hva jeg tenker, så da svarer jeg like gjerne ærlig: alt med "M-Power, M/// Power" osv. er tacky. Stikk innom vegvesenet, bestill helt svarte skiltplater til 40,- eller hva det koster. Mye bedre. Har du en M5 trenger du virkelig ikke skrive M overalt på bilen.

Endret av sluquet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...