Gå til innhold

Bagasjerom E39 Vs E60 (Sedan)


Haug530D
 Share

Anbefalte innlegg

Er veldig usikker på om jeg skal kjøpe ny bil eller ikke da E39'n bare går og går og går, noe som er bra til å være 96 modell som skulle vel hatt alle slags barnesykdommer, men jeg lurer litt på å kjøpe ny bil og da blir vel det mest naturlige for min del å hoppe opp på E60, kunne jo tenkt meg F10 men da blir nok budsjettet sprengt da jeg er skeptisk til motoren i 520D (Tenker da på registeret)

Men tilbake til saken, er det noen som har hatt både E39 og E60 og kan si meg noe om bagasjerom størrelse? vi er en familie på 4 og det er sjelden vi drar på langtur, det kan være at vi reiser til Danmark en gang hvert 2 eller 3 år, ellers blir det for det meste Syden.

Jeg kunne jo selvfølgelig ha kjøpt Touring utgaven, men jeg er mer en Sedan mann og har alltid likt sedan best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bagasjerommet i e60 er noe større, men du merker det mest i kupeen at e60 er større enn e39. Jeg ville absolutt funnet en lci med 3 liter diesel med minimum komfortseter, stor navi, regnsensor, hifi og lyspakke. Slike er det mulig å få på 220-270.000 klassen nå. 

Jeg ville kjørt den du har til den skal skrotes :P gikk fra e60 til e39 og har ikke angret. E60 er mer plass, men e39 mer involverende å kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...