danskiii

danskiii's F31 og litt frøknas F20. Jakter ryggekamera og rattgir.

Recommended Posts

På gammelbilen, som nå @ahj koser seg med brukte jeg rattgiring en del, og det var veldig kjekt siden man kunne bruke en hånd for å gire opp og ned. Dytte frem for opp og bak for ned, eller var det omvendt?

På GT'en så var det et must å ha sportsautomat da kjørefølelsen er noe bedre med girkassa og rattgiringa er veldig bra.

Blir svært bra med den oppgraderinga :) 

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
9 timer siden, awt skrev:

Rattgir blir sjeldent brukt ja. Selv bruker jeg det stort sett bare ned Rennfast o.l., men girspaken er jo absolutt et løft. :)

Er det jeg håper på det blir :)

30 minutter siden, ahj skrev:

Jeg bruker rattgiring nesten hele tiden. På 6 og 8 trinnskasser, føler at jeg har mere kontroll. :) 

Blir bra med sport spaken. Mye penere :) 

Enig, har siklet på den lenge nok nå :)

22 minutter siden, Gorg skrev:

På gammelbilen, som nå @ahj koser seg med brukte jeg rattgiring en del, og det var veldig kjekt siden man kunne bruke en hånd for å gire opp og ned. Dytte frem for opp og bak for ned, eller var det omvendt?

På GT'en så var det et must å ha sportsautomat da kjørefølelsen er noe bedre med girkassa og rattgiringa er veldig bra.

Blir svært bra med den oppgraderinga :) 

Enig! :D

Var en tur på fjellet sist helg å fikk meg en dag på snowboard, glemte helt legge ut skrytebilde i snøen :P Var vel 2 cm med helt klar is på veien, noe som gjorde de få kilometer med bratte bakker og svinger greit utfordrende uten 4hjulsdrift merket jeg, var litt tokyo drift feeling påvei opp og ned til skitrekket fra hovedveien :P

PSX_20171210_224012.jpg

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Har sportautomat på F36’en, men bruker rattgiringen veldig sjelden - rett og slett fordi girkassen er så utrolig bra. Når jeg bruker den er det mest i normal D, og bare flikker ned et par gir ved forbikjøring eller ned Rennfast. Men at det ser veldig bra ut både med spaken og paddlene er ikke å komme fra!

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
21 minutter siden, papertiger skrev:

Har sportautomat på F36’en, men bruker rattgiringen veldig sjelden - rett og slett fordi girkassen er så utrolig bra. Når jeg bruker den er det mest i normal D, og bare flikker ned et par gir ved forbikjøring eller ned Rennfast. Men at det ser veldig bra ut både med spaken og paddlene er ikke å komme fra!

Ja er det jeg tror også de ikke blir så mye brukt men de må til for helhetsinntrykket :) Vurderer å sette inn paddler fra F80 da istedenfor standard. Koster ikke mange hundrelappene mer i brukt tilstand enn standard.

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å legge igjen en kommentar

Opprett en konto

Registrer konto. Det er enkelt!

Registrer en konto

Logg inn

Allerede registrert? Logg inn her.

Logg inn nå

• Ser på dette akkurat nå   0 medlemmer