Gå til innhold

danskiii's F31. Solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Ikke store oppdateringen men har nå bestilt ny kartoppdatering for de 2 neste år via bmw connected drive. 900kr for 2 år er ikke galt! Laster ned på data fra bmw sine sider og legger på usb.

Tror de endelig har forstått at de har vært litt høyt priset på dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, danskiii skrev:

Ikke store oppdateringen men har nå bestilt ny kartoppdatering for de 2 neste år via bmw connected drive. 900kr for 2 år er ikke galt! Laster ned på data fra bmw sine sider og legger på usb.

Tror de endelig har forstått at de har vært litt høyt priset på dette..

Jeg vurderte også dette sterkt, men med tanke på hvor lett det var å lage koden selv til F-serie ble det heller til at jeg gjorde det denne gangen også. :) Jeg er derimot enig i at det er en veldig pen pris, man fikk jo ikke en oppdatering for den prisen tidligere en gang.

Gratulerer med nybil forresten! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Marius2002 skrev:

Gratulerer med tøff og fin bil :) Som jeg uttrykte i den andre tråden så er interiøret perfekt til M-sport 3-serie! 

Takk takk :)

Hehe ja blir mer og mer glad i det, alcantara er digg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, awt skrev:

Jeg vurderte også dette sterkt, men med tanke på hvor lett det var å lage koden selv til F-serie ble det heller til at jeg gjorde det denne gangen også. :) Jeg er derimot enig i at det er en veldig pen pris, man fikk jo ikke en oppdatering for den prisen tidligere en gang.

Gratulerer med nybil forresten! :D

Faderrullan det skulle du jo ikke sagt nå etter jeg har kjøpt :P Kunne lett ha spart meg utgiften selv om det er bra pris :P

Takk takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lastet ned og oppdatert kart idag :) Manglet en del nye veier så skal bli greit når det blir mye kjøring i sommer rundt om :)

Siden filen er 29.6Gb så kjøpte en usb stick på 32Gb og tenkte her var det full pupp i oppgradering.

Nei.

Den holdt bare 28.6 så det ble kjøre tilbake til lefdal å bytte inn til 64. DA var det klart!

20170628_211018.thumb.jpg.f736c4f07efa416d25e632a959860956.jpg

20170628_211041.thumb.jpg.0049c21d247eb446713a6abe5029b4d2.jpg

Spent på hvor lang tid det tar, husker CIC tok en goood stund..

20170628_211552.thumb.jpg.c984729dcb23faf094825604c1fdc883.jpg20170628_212507.thumb.jpg.d61257cb08671e86a431647db639e902.jpg

20170628_230844.thumb.jpg.6c7e946f03150d1b9cfacb0fa60e9856.jpg

Var ikke så galt. Ble ferdig lenge før kl.slett på siste bildet viser, var på kjøretur i mellomtiden :) Kanskje 30-40 min totalt :) Woop woop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid godt å få gjort slikt. :) Synd du snart må gjøre det igjen, da 2017-2 bør nærme seg nå. :D

Jeg har alltid likt CIC, og har syntes den har fungert greit. Når jeg kjøpte X4-en ble e61-en stående vel to måneder før jeg tok en kjøretur med den, og da merket jeg veldig godt hvor tregt CIC var i forhold. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, awt skrev:

Alltid godt å få gjort slikt. :) Synd du snart må gjøre det igjen, da 2017-2 bør nærme seg nå. :D

Jeg har alltid likt CIC, og har syntes den har fungert greit. Når jeg kjøpte X4-en ble e61-en stående vel to måneder før jeg tok en kjøretur med den, og da merket jeg veldig godt hvor tregt CIC var i forhold. :D

Ja men det er ingen problem, har jo betalt for 2 år så kan oppdatere alt jeg bare vil :P

Hehe, det tror jeg på!

Håper det snart kommer spotify på connected drive apps for android. Vanlig streaming funker bra men håper og tror det kan bli bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke påstå jeg bruker Spotify så mye, men når det blir brukt er det stort sett via bluetooth, da jeg synes det går raskere, og er enklere å koble opp. Eneste man ikke får kontra Spotify via BMW Apps er mulighet for å velge spillelister hos meg, men dette er med iPhone riktignok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle noen ha forslag til "forbedringer" så er det bare å komme med det :)

Vurderer å skifte til sport skifter etterhvert, den er litt mindre og sitter vel litt bedre i hånda.

Samt diffuser bak og dashcam.

Har det noe å si på nybilsgarantien med senkefjærene som er montert? Tenkt meg bestille time å få dem skrevet i vognkortet samt 19" som ble levert med org.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott bil :) F31 er en kjempe bil. Er strålende fornøyd med min og med litt mer gamp i den blir den bare en fryd å kjøre. Det eneste minuset jeg har på F3X serien er dekkstøyen selv uten RFT dekk. Er forøvrig på jakt etter noen fine 19 tommere. Kjøpte også kartoppdateringer gjennom http://www.bmwfsc.ca med 10 år FSC kode til noen få dollar. Funker som bare det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...