danskiii

danskiii's F31. Selges.

Anbefalte innlegg

Kjøpte du de innerskjermene med lufting til bremser? Tenker å fjerne grøftelysene må min også, men er usikker på om jeg skal svi av 1600kr på innerskjermer  i tillegg :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
6 minutter siden, Frode D skrev:

Kjøpte du de innerskjermene med lufting til bremser? Tenker å fjerne grøftelysene må min også, men er usikker på om jeg skal svi av 1600kr på innerskjermer  i tillegg :P

Du vil se rammen til tåkelysene gjennom gitteret. Jeg har kjøpt de panelene som hører til gitter uten tåkelys men har ikke montert de enda. Så ikke alt for sjenerende. 

41666874785_a351127b6a_h.jpgDSC_8862 by Stig Johansson, on Flickr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 minutter siden, StigJ skrev:

Du vil se rammen til tåkelysene gjennom gitteret. Jeg har kjøpt de panelene som hører til gitter uten tåkelys men har ikke montert de enda. Så ikke alt for sjenerende. 

41666874785_a351127b6a_h.jpgDSC_8862 by Stig Johansson, on Flickr

La akkurat inn en bestilling på gitter + rammen, så det blir bra. Tenkte mest på den ventilerte innerskjermen, om det er nødvendig å ha den også(?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, Frode D skrev:

Nei kjøpte ikke innerskjermer, null å nada vits tenkte jeg og for lite "bang for the buck".

Men har luft trakter liggende til sidemonterte intercoolere som var ment å monteres men kom aldri så langt jeg kjøpte kjølerammen de monteres i..

Da hadde jeg nok muligens vurdert innerskjermer 👍

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du solgt bilen enda? Syns du burde beholde den jeg! 😃 Har samme bil selv, og jeg ser fortsatt tilbake på bilen hver gang jeg går fra den, selv om jeg har hatt den i 1,5 år. Lengste nyforelska følelsen jeg har hatt i hvertfall! 😂

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
10 timer siden, ///Grandalen skrev:

Har du solgt bilen enda? Syns du burde beholde den jeg! 😃 Har samme bil selv, og jeg ser fortsatt tilbake på bilen hver gang jeg går fra den, selv om jeg har hatt den i 1,5 år. Lengste nyforelska følelsen jeg har hatt i hvertfall! 😂

Har bilen enda ja, desverre lite respons, syns det er rart..

Skulle gjerne beholdt den men vil ikke ha lånet lengre, bedre ting å bruke penger på og det blir en litt dyr vinterbil. Slik som det er nå bruker jeg jo veteranbilen hver dag det lar seg gjøre å da blir det noget dumt å la en slik bil bare stå..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive