Gå til innhold

danskiii's F31. Solgt


 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, arildopc skrev:

Gratulerer med flott bil :) F31 er en kjempe bil. Er strålende fornøyd med min og med litt mer gamp i den blir den bare en fryd å kjøre. Det eneste minuset jeg har på F3X serien er dekkstøyen selv uten RFT dekk. Er forøvrig på jakt etter noen fine 19 tommere. Kjøpte også kartoppdateringer gjennom http://www.bmwfsc.ca med 10 år FSC kode til noen få dollar. Funker som bare det :)

Takk :)

Hehe enda en bekreftelse på jeg sløste bort penger på kart ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Nyheim skrev:

Jeg har sagt én ting til meg selv, en dag skal jeg ha meg en F31. Nydelig bil :) 

Takk takk! Ja det er herlig bil, anbefaler litt mer motor da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg har preface m-sport og har funnet ut at modern line, luxury line og facelift har noen små "twinks" jeg har lyst på. Som blank svart deksel foran ac og radio med ambient light, airbagdeksel på b-stolpe med ambient light. Så bestilte meg igår nytt deksel i dash samt ledninger for å lage y-kobling. Finnes flere DIY på nett så satser på dette går iorden :) Tenker det vil freshe litt opp istedenfor den kjedelige plasten org :)

Noen som vet om flere småting som er forskjellig men som gjør en hyggelig forskjell i hverdagen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig så er det vel kun airbag ambient light jeg har funnet, men dukker vel opp noe mer :) følger tett med på bimmerforum.com og deres retrofits da det meste er gjort der allerede :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant dette igår også etter jeg kom ut fra brages bil ålesund. Vet ikkenom det hsr skjedd der eller om det har skjedd før, men tydelig en idiot som har dratt borti og ikke brydd seg noe.. Så er det bare finne billigste måte å ordne det på..

20170708_124618.thumb.jpg.2a10e06d796424868422364169c49736.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, noe så surt..! Koster fort noen lapper å fikse sånt også :-( 

Ellers er det en svært pen touring du har, sort grill på sort bil var forresten veldig kult.. :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Endreja skrev:

Huff, noe så surt..! Koster fort noen lapper å fikse sånt også :-( 

Ellers er det en svært pen touring du har, sort grill på sort bil var forresten veldig kult.. :x

Ja er virkelig surt, ikke hatt bilen noe lenge heller.. Jeg har litt bekjentskap rundt om som kanskje kan hjelpe men blir alltid noen lapper uansett ja..

 

Jo takk, syns det passer meget bra selv også, ser sintere ut på sort bil:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...