Gå til innhold

danskiii's F31. Solgt


 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Frode D skrev:

Åja. Det står jo "... senter F/B 34/33cm". Som er en ganske vanlig avstand fra skjerm til senter felg.

Åja jeg litt kjapp i vendingen her :P hehe

Men okei. Litt rart egentlig da han ikke målte noe mens han drev på som jeg la merke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å fikk nye takbøyler (irring under lakk) og nye matter begge sider foran (borrelås på matten løsnet) idag på garanti. Skal inn igjen på fredag og få byttet simmerring på diff på inngående aksel (lekker olje, ble observert hos vegvesenet når bilen var på bukk), samt gummilister på bakdørene som kryper oppover.

20170911_180138.thumb.jpg.1e9a3ed01721f03f75446946a18982f8.jpg20170911_163150.thumb.jpg.d21537fe847e46bb2fd4751cc0a16a73.jpg

Endret av danskiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, danskiii skrev:

Var å fikk nye takbøyler (irring under lakk) og nye matter begge sider foran (borrelås på matten løsnet) idag på garanti. Skal inn igjen på fredag og få byttet simmerring på diff på inngående aksel (lekker olje, ble observert hos vegvesenet når bilen var på bukk), samt gummilister på bakdørene som kryper oppover.

Fikk du byttet gummimattene på garanti altså?

På mine matter har disse "padsene" med borrelås løsnet halvveis fra mattene. Snakk om tid før de glir rundt (samme matter som deg). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Knoett skrev:

Fikk du byttet gummimattene på garanti altså?

På mine matter har disse "padsene" med borrelås løsnet halvveis fra mattene. Snakk om tid før de glir rundt (samme matter som deg). 

Ja var samme som skjedde med meg. Pads med borrelås satt igjen i gulvet når jeg skulle ta ut mattene foran for å støvsuge bilen. Var bare den ene men fikk begge nye ettersom dem kun selges i par. Så er bare å klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var bilen tilbake hos brages bmw og fikk unnagjord mer fra garantisaken. Fikk byttet simmerring på inngående aksel på diff, fikk satt på filt på baksiden av sideskjørtene for å unngå vibrering ved høyere musikk (var enormt skjemmende) og ny pakning utvendig på bakdør som var begynt å klatre opp fra dørå langs ruta. Ser de har bare byttet den ene da så skal forhøre meg hvorfor det har seg.

De hadde visst klart å skrape opp en av de blanke dekselene mellom front og bakdør så skal inn og få nytt der når de får inn ny del.

Overall fornøyd med god service og angrer ikke noe på jeg kjøpte bil med inneværende garanti :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ikke så mye oppdatering ang min egen, men har nå fått avtalt kjøp av bil til fruen. Ble en F20 116d, 2014 osv :) Snakket en del med forhandler så kom frem til en fortreffelig pris til slutt.

https://www.finn.no/101240734

Får se hva jeg ikke klarer å lure på av modds her også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, danskiii skrev:

Ikke så mye oppdatering ang min egen, men har nå fått avtalt kjøp av bil til fruen. Ble en F20 116d, 2014 osv :) Snakket en del med forhandler så kom frem til en fortreffelig pris til slutt.

https://www.finn.no/101240734

Får se hva jeg ikke klarer å lure på av modds her også :P

Den såg skikkelig fin ut, bra utstyrt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, papertiger skrev:

Den såg skikkelig fin ut, bra utstyrt også :)

Ja hun ble fornøyd her. Var ikke den med lavest km stand, men denne hadde park sensor foran, noe mer sjeldent på f20 føler jeg. Samt NBT med stor skjerm følte jeg var "must have".

 

1 time siden, papertiger skrev:

Forresten - hva krevde BT av dokumentasjon for godkjenning av senkefjørene på bilen?

Nei det var bare TÜV papirer og fersk signer/stemplet 4hjulskontroll. Men de som følgte med var utdaterte mtp aksellast, så anbefaler laste ned de nyeste fra H&R sine sider før evt visning. Kan se om jeg ikke kan legge ut rette papirer om du minner meg på det en ettermiddag :P

41 minutter siden, Geir Anders skrev:

God lesning å se at fjærene er godkjent! Er det 45/40 settet?

Da blir nok kjøp her også, og montering etter vinteren.

Ja mener på det, smålig usikker. Var det laveste GS hadde når det ble handlet fikk jeg beskjed om. Men skal sjekke TÜV og se :) kan evt se på art.nr på bildet med vognkort selv ;)

Endret av danskiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, danskiii skrev:

Ja mener på det, smålig usikker. Var det laveste GS hadde når det ble handlet fikk jeg beskjed om. Men skal sjekke TÜV og se :) kan evt se på art.nr på bildet med vognkort selv ;)

 

Jeg er ingen rev på tysk, men ser ut som det er 45mm ja. Jeg har adaptivt understell, så ser at det er litt mer hassle å bytte fjærer fremme, men det få vel gå. 20% på H&R hos Brakes nå, så da blir det kjøp. Har sitti litt på gjerde da jeg trodde 45mm kunne bli litt mye å få godkjent på 19".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...