Gå til innhold

danskiii's F31. Solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Ja håper det men får nå se hva markedet sier :)

Blir å kjøre E21 i sommer uansett så blir nok en stund til neste og smålig usikker på om det blir bimmer men tiden får vise. Litt gira på en rimelig sedan eller bare en varebil :) Sparemodus igjen, denne gang for hus som sikkert må pusses opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Skjer lite her med denne, brukes nå hver dag bare og vaskes når det trengs. Spesielt nå som jeg er bedre i foten etter operasjon og kan gå uten krykker igjen :)

PSX_20180518_232714.thumb.jpg.d621b0ae30b5b61d3dcdf1ffb5e5cda8.jpg

Ikke lagt ut for salg enda grunnet E21 ikke er helt klar for å være brukis enda, men ryker om noen kommer og vil ha den. Nettopp EU godkjent med null hull :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
18 minutter siden, Krisfje skrev:

Hva kostet det å bytte girvelgeren? Lykke til med salget.

Koster det du klarer å finne en girvelger for 😛  husker ikke helt hva det var men var ikke så galt syns jeg å huske, under 2000. Er en del forskjellige delenummer så må være sikker på få den rette slik den funker så anbefaler å lese deg opp :)

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, danskiii skrev:

Koster det du klarer å finne en girvelger for 😛  husker ikke helt hva det var men var ikke så galt syns jeg å huske, under 2000. Er en del forskjellige delenummer så må være sikker på få den rette slik den funker så anbefaler å lese deg opp :)

Takk :)

Takk, hører med kompisene mine hos BMW 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du ikke har veldig lyst til å selge bilen. 😛  Ikke påfallende godt rengjort verken på utsiden eller innsiden. Du kunne vel ristet mattene? Det er umulig å si ut fra bildene om det er en skade på støtfangeren bak, høyre side, eller om det er møkk eller gjenskinn. Om det er skade er det tillitsvekkende med et nærbilde og omtale. Hvis selger ikke nevner dette, hva annet skjuler han, liksom.

Skulle gjerne kjøpt bilen, jeg. Spesielt fordi jeg vet at det er du som har tatt vare på den. Jeg tror mange vil gi litt ekstra for en bil de vet har vært eid av en entusiast. Har du vurdert å linke til garasjetråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Basse Lusk skrev:

Ser at du ikke har veldig lyst til å selge bilen. 😛  Ikke påfallende godt rengjort verken på utsiden eller innsiden. Du kunne vel ristet mattene? Det er umulig å si ut fra bildene om det er en skade på støtfangeren bak, høyre side, eller om det er møkk eller gjenskinn. Om det er skade er det tillitsvekkende med et nærbilde og omtale. Hvis selger ikke nevner dette, hva annet skjuler han, liksom.

Skulle gjerne kjøpt bilen, jeg. Spesielt fordi jeg vet at det er du som har tatt vare på den. Jeg tror mange vil gi litt ekstra for en bil de vet har vært eid av en entusiast. Har du vurdert å linke til garasjetråden?

Hehe du har helt rett der, skulle fjerne beholdt den :) Vasket den faktisk rett etter jeg tok bildene 😛 hehe

Er nok bare refleksjoner du ser, skadefri denne :)

Hmm.. nja kan jo alltids vurderes, men venter litt med det, se på respons først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...