Gå til innhold

Ulyd i tannstang E70


Whiskmon X5sd
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

I min var det de indre leddene som klakket. Men måtte også bytte tannstang. Bestilte en Bosch tannstang fra www.autodeler.co.no og fikk mitt lokale verksted til å gjøre jobben. Sparte ca 20.000,- i forhold til BMW verksted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger endel videoer på youtube av ulike typer BMWer,hvor de viser hva som kjennetegner at tannstangen må skiftet.Blant annet klakkelyd når man vrir litt frem og tilbake på rattet.Bare et tips:)

Greit å høre om det er samme lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

ytre stabstag eller indre foringer på stabilisator du skiftet? har en ulyd på min 3,0sd 2008 modell, og ikke mulig og finne slark i noe som helst... vurderer og skifte foringer på stabilisator bare for og prøve.. men fant du slårk i disse først? hørt at det ikke alltid er mulig og få frem det, men de allikevel kan lage lyd... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Det var indre foringer. Det var slark i foringene, men måtte sette brytegjern på stage under bilen for og finne ut av det. Litt vanskelig å komme til, men mener å huske at jeg tok av forhjulene for å komme til med nøkkel innfor innerskjermen.

Men har en del kakling enda, men tror ikke det er støtdemperne. Kjørte på grusvei med skikkelig trappe humper, jevne hurtige humper, men da var det ingen lyd. Skal begynne og eliminere bort di letteste og billigste alternativene som kan lage kakling, så det blir først lenke stag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...