Gå til innhold

Min E61 LCI


 Share

Anbefalte innlegg

Hei, 

Etter flere måneders sykdom og fravær fra BMW er det endelig på tide å komme seg tilbake. Kjøpte meg en 2008 Bmw 520daT for et par dager siden, falt helt for denne bilen og angrer ikke et sekund :-D

 

Denne har også det beryktede panorama glasstaket, men jeg lurer egentlig litt på hvor utbredt dette problemet er på disse bilene? Jeg tør nesten ikke bruke det da jeg er redd det kommer til å kile seg eller lekke, men det er jo synd å ikke bruke det også når man først har det.. :-( noen som har formeninger? 

 

IMG_20170708_214629.thumb.jpg.907358851a120fd7a2b696b47dbf856e.jpgIMG_20170708_215503.thumb.jpg.9db231bc0361fa35dee252ca6345c7e4.jpgIMG_20170708_213411.thumb.jpg.cdfdd9f3bf5dd0862c5305190d7754aa.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin bil! Sleng gjerne ut noen interiørbilder også :) og velkommen i UF-klubben! 

Jeg har også panoramataket, dog på en E91. Bruker det svært ofte, om enn bare for å kjøre det. Tror kanskje det er det som hjelper - bruke det ofte så det ikke størner til, og sjekke at sporene det går i er greaset opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :-P UF klubben er ikke akkurat kjempe svær her i Stavanger tror jeg :-D hehe

Godt å høre du også bruker panoramataket endel, tror jeg skal gå over mitt og sjekke drenering og smøre det opp litt bare for sikkerhets skyld. Det er jo sykt deilig å ha ihvertfall :x

Veldig pen den touringen din forresten! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9.7.2017 at 13.54, Endreja skrev:

Tusen takk :-P UF klubben er ikke akkurat kjempe svær her i Stavanger tror jeg :-D hehe

Godt å høre du også bruker panoramataket endel, tror jeg skal gå over mitt og sjekke drenering og smøre det opp litt bare for sikkerhets skyld. Det er jo sykt deilig å ha ihvertfall :x

Veldig pen den touringen din forresten! :-)

Hehe nei den er ikke det, men jeg tar meg stadig vekk i å legge merke til UF-registrerte biler :P.

Veldig kjekt å ha panoramatak, og når det i tillegg er tett sort taktrekk som kan trekkes helt for, får en liksom det beste fra to verdener - mørket og lyset :D.

Takk for det! Prøver å holde den så fin og stilren som mulig, lite ekstraordinært men det er sånn jeg liker det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin bil .

Her har du fått deg bil som gir deilig og god kjøreglede.:).

Angående panorama ,er jo dette for mange en bannlyst ting og ikke minst en kostbar affære hvis noe går gale.

Men nøkkelord her ,er flittig bruk og smøring.

Har selv Panorama på e61 og det brukes myyyye.:).

To ganger i året tar jeg en times service på det hvor jeg først renser vekk dritt og så smører jeg det opp skikkelig .

Dette er med på å opprettholde at ting virker .

De fleste som kjøpte bil med dette nytt,var nok mest opptatt av klimaanlegget  tenkte ikke noe særlig på takluken.

Og når de først skulle bruke den ,hadde den stått seg tørr og div stag og skinner ble kjørt skeive /stykker.

Noe som igjen ble en kostbar reparasjon.

Igjen veldig flott bil som jeg håper du får mange fine mil med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...