Gå til innhold

Min (gamle og ikke(!) bildeløse) "garasjetråd" - e61 solgt


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Så var en "epoke" over. :(

1-serien ble kjøpt inn 1. februar 2013, og nå, etter litt over tre og et halvt år er den solgt. Har riktignok hatt salg i tankene i rundt et år nå, men det er likevel litt vemodig, spesielt siden den har stått havarert siden mars en gang. På den lyse siden skal det bli godt å få litt bedre plass i garasjen.

Litt trist måte å forlate på, men slik er nå det.

IMG_2020_zpsebv2yuhz.jpg

...så må vi jo mimre litt. :D

Fra den dagen den ble hentet i Drammen (mener på bildet ble tatt i Larvik riktignok). 100% original.

file_zps4ba73ab5.jpg

...så kan jeg jo quote meg selv litt. :D Ble hvis noen få modifiseringer likevel...

On 4. februar 2013 at 19.19, awt skrev:

Tror nok dessverre ikke det blir så mye ettermonteringer og slikt på denne, så dere kan liksågodt bruke popcornet til noe fornuftig. :D

file_zps03c533c5.jpg

file_zps2deebec2.jpg

IMG_6397_zps97d548d3.jpg

IMG_0609_zpsmbdwoipx.jpg

...så får vi håpe den får et godt liv som "M140i". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, awt skrev:

Ja, jeg kommer til å savne denne, det er det liten tvil om. :)

De som kjøpte den har flere heftige 1-serier på samvittigheten, nå sist en e82 med S65 (som nylig var til salgs), og planen er det samme med denne. :)

det er jo rimelig tøft! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Jeg trodde han skulle kjøre på banen så slapp han videre innover. Koblet ikke at det var din (forhenværende)1er :P

Han som hadde den brune 1er coupeen?

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på treffet eller generelt? Usikker på hva den gjengen har, men de har bygget litt forskjellig, bl.a. denne, denne, "1M V8" som nevnt, og sikkert mye annet rart. :)

De var på Rudskogen med en sort og en hvit 1-serie coupé også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Veldig, veldig lite som skjer her for tiden, men har tatt opp igjen et "prosjekt" jeg holdt på med for noen år siden.

En eller annen gang i denne tråden skrev jeg om ryggekamera. Dette ble ikke montert, og senere solgt. I sommer kjøpte jeg et nytt helt likt sett, men dette fikk jeg ikke til å fungere (fikk til slutt pengene igjen etter litt om og men). Jeg kjøpte så et nytt ryggekamera-interface fra et annet sted, og nå ser det ut til at det kanskje kan gå veien. Planen var å gjøre det enkelt ved å bruke trådløs overføring, men det ble for mye forstyrrelser, så dette ble ikke vellykket. Må nok derfor i gang med å trekke ledning til bakluken, noe jeg absolutt ikke ønsker, men har vel ikke så mye valg...

Sliter også litt med at modulen tuller seg av og til, men har ikke funnet noe mønster her, så håper jeg klarer å finne ut av det, da jeg det er langt mellom disse modulene som faktisk gjør det jeg vil de skal.

Kameraet er av typen som erstatter originalt håndtak, slik det er på biler som blir levert med dette originalt. Linjene svinger med rattet, og det kommer "PDC-firkanter" opp i bildet.

14567441_10154502433495775_3243154141346

Her med kameraet montert på plass:

14715602_10154536293340775_8083410833833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...