Gå til innhold

Min (gamle og ikke(!) bildeløse) "garasjetråd" - e61 solgt


awt
 Share

Anbefalte innlegg

14 timer siden, Saltkjelen skrev:

Trist å se at du vurderer salg, men jeg forstår deg godt. Dieselstusser, klistermerker og dekkstrekk får en til å ville ønske seg langt bort fra modellserien og hele bilmerket.

Herreguud for en tragisk holdning.

Pen bil og lykke til med salg! 

Fornøyd med leppen? Planer om og få kjøpt samme nå når våren nermer seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine ord. :)

e61-en feiler jo ingenting, og den gjør jobben sin godt den, men av og til kan det være greit med litt forandring også. Det gjenstår jo også å se om jeg faktisk får solgt den, men håper det skal la seg gjøre uten for mye styr.

@Skulebollen, mnja, jeg kan vel ikke si den overlevde så lenge. :D Jeg tar nedi i det aller meste av ferjer (noe jeg tar endel), i tillegg til en rekke fartshumper, så jeg må nok innrømme at det var litt vél optimistisk med så lav fronten. Den sitter riktignok på enda, men den har fått merket dette ganske godt. Den ryker av når jeg skal klargjøre bilen for salg.

 

Mange gode forslag til ny bil her ser jeg. :D

@magneten var nok ikke helt på bærtur med Insignia-forslaget sitt, da det faktisk er en bil jeg kunne tenkt meg å sett nærmere på, men det blir nok ikke denne gangen. I tillegg hadde jeg kun hatt Opler da, og jeg vet ikke om det er en drømmesituasjon. :D

Ny bil blir etter planen hentet på mandag, og denne gangen er det faktisk noe amerikansk av alle ting...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Skulebollen skrev:

Herreguud for en tragisk holdning.

Det er mulig du synes det er en tragisk holdning og det beklager jeg, men for meg med flere er mye av gleden og gløden med modellen borte. Når man blir bombardert med meldinger til alle døgnets tider fordi enkelte forventer og tror at man er et døgnåpent leksikon og det blir postet hallo, hallo!! og hallo!?!? fordi man ikke svarer midt på natten skjønner man hvor "skapet står" hos en del av eierne. Når det eneste fokuset er å ha lavest mulig bil som skraper borte i hver minste kant, kappe fjærer, ha smalest mulig dekk på bredest mulig felger, samt fjerne både DPF og bakpotte for å erstattet med 3,5" rakrør og smakløs dieselstuss - ja, da begynner vi å snakke litt Volvo 240-vibber her. Folk vil gjerne at vi (vi som har forsket og drevet med litt ettermonteringer) deler all kunnskap gratis, og griner på nesen av en 500-lapp for koding og diagnostisering. Det brukes tid og energi på å prute ned prisen en 50-lapp og verdien i hjelpe man får ses ikke i det hele tatt. For meg forsvinner lysten og gleden på modellen (det er sikkert en kombinasjon av at jeg har eid bilen i seks år og sånn sett opplevd et generasjonsskifte på modellen) og bilmerket (det har nok mer med alt rotet BMW driver med, og all de-premiumifiseringen de holder på med - for å sette det litt i perspektiv betaler man faktisk like mye for en Maserati Ghibli med 3,0d og 272hk som en ett år nyere 520d/525d) når det blir slikt, men om andre synes det er topp - vær så god. Hver sin lyst sier nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, magneten skrev:

Har sett over skulderen til @awt, han sitter å konfigurerer helt ny Opel Insignia :(

Nå har jeg ikke sett Insignia live men det det er en flott bil synest jeg. Hjelper jo på att den et flott utstyrt til en helt ok penge også. Skal prøve denne,synest det er kjekt å se på hva forskjellige bilmerker tilbyr.

Amerika bil ? Tja en nyere Corvette el Mustang er jo sikkert moro det 😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, synes selv den ser virkelig bra ut, og tror den er milevis foran utgående modell, så blir spennende å ta en nærmere titt.

Hadde ikke takket nei til noen av forslagene dine, men nå er det dessverre familiebilen som skal byttes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Saltkjelen skrev:

Trist å se at du vurderer salg, men jeg forstår deg godt. Dieselstusser, klistermerker og dekkstrekk får en til å ville ønske seg langt bort fra modellserien og hele bilmerket.

Kan vel styre vekk fra de fleste normale bilmerker da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Saltkjelen skrev:

Trist å se at du vurderer salg, men jeg forstår deg godt. Dieselstusser, klistermerker og dekkstrekk får en til å ville ønske seg langt bort fra modellserien og hele bilmerket.

Lets face it...... BMW er blodharry 😁

Men liker det ? Jepp 👏 

Freude Am Fahren ✌️

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Saltkjelen skrev:

Trist å se at du vurderer salg, men jeg forstår deg godt. Dieselstusser, klistermerker og dekkstrekk får en til å ville ønske seg langt bort fra modellserien og hele bilmerket.

Skjønner deg veldig godt i dette og det du skrev lenger opp. Blir 240 vibber e60 hvor skam senk og dieselstuss er ting. Kjenner flere som har 240 og selv de vil ikke ha slikt på sine biler. Men dog igjen så har du andre skalaen som din bil, rå stilig :) 

awt: kondolerer med salget. Og si at man blir lei av bilen etter 6 år kjenner jeg meg ikke igjen i. Har hatt E90n snart i 6 år. Er mer glad i og fornøyd med den i dag enn dagen jeg hentet den. Lykke til med salg og anskaffelse av ny bil :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...