Gå til innhold

Hydroterapigarasjen - rød X4 og blå Z4 - Det ble vår


awt
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Som noen kanskje ser(?) så er det øverste en speilkappe. Her har jeg vært en skikkelig copycat, og kopiert @740AV til punkt og prikke. :) Jeg er faktisk usikker på om dette er noe jeg hadde kommet på hadde vært mulig om han ikke hadde gjort dette.

Uansett, det er altså snakk om speildeksler fra F85/F86 X5/X6 M. Klok av skade leverte jeg dekslene til lakkering med en gang jeg hentet de, ellers så er det stor fare for at de hadde ligget i garasjen i minst et halvt år.

Dekslene fikk lakk, og da er det ikke annet å gjøre enn å (de)montere.

IMG_6158.jpg

IMG_6164.jpg

IMG_6182.jpg
(plutselig fra passasjersiden, da jeg glemte å ta tilsvarende bilde fra førersiden)

Original speilramme til venstre, ny til høyre. Disse leveres i blank sort, og trenger derfor ikke å lakkeres.

IMG_6167.jpg

Original speilkappe til venste, ny til høyre.

IMG_6172.jpg

Og speilet plutselig på plass. :) Relativt enkel jobb, vil tippe det gikk ca. 10 minutt på hver side.

IMG_6189.jpg

Fra innsiden. Ikke den vinkelen det tar seg best ut fra. :D

IMG_6213.jpg

...og et heller dårlig oversiktsbilde. Ikke så veldig stor forandring, men likevel noe som skiller seg litt ut.

IMG_6221.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, fupsaker skrev:

Ser veldig bra ut! Frister å sette på min også, ser at passformen er noe rundere enn de jeg hadde på min F20 tidligere. :) 

Bare synd det ikke er like lett på F3x :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt changed the title to Hydroterapigarasjen - rød X4 og blå Z4 - Det ble vår

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...