Gå til innhold

Noen som vil ta på seg en liten jobb?


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Håndbrekkskoene i min 2001 E46 330D har løsnet og skraper i innsiden av bremseskiven venstre bak. Skruen til skiven er rundet ut så kjøper nye skruer til de. Har også nytt håndbrekk-kit klart og et ekstra monteringssett med fjærer, litt lengre pins osv. om det trengs. Jobben er da å få ut den rundede skruen (gjerne på begge sider) og få festet brekkskoene venstre bak ordentlig igjen. Jeg har basic verktøy her men ingenting til å få ut skruen med, så det må medbringes. Får ikke bringet bilen noe sted heller grunnet tap av førerrett.. Det ene sideskjørtet er også litt løst, så om du får til å feste det skikkelig med skruer eller noe (uten at det ser jalla ut) så kan jeg betale litt ekstra for det også. Skruer og drill må eventuelt medbringes av deg da.

Bor i Ås, Akershus. Ta kontakt om du har lyst på litt cash :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ganske gåene. Orker ikke styre med det og uten lappen er det ikke barebare å fly til og fra butikken for å skaffe ting så vil bare at noen kommer og ordner det for meg mot en slant :P 

5964fa0527824_Fil_11_07.2017_16_38_49.thumb.jpeg.11835f138d2b09e94106f6f38c441d36.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke dremel her heller.. Men så er det å feste håndbrekkskoene også da, hvis det plutselig er mer jobb enn jeg forventer så står jeg der uten noe skive på bak..

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...