Gå til innhold

Ombygging 2DIN spiller


Anbefalte innlegg

Hei et par spørsmål :-D

Jeg har en E91 2008 mod, ønsket om Bluetooth, dab og gjerne navi er stort :) 

Har da funnet ut at jeg vil bytte til en 2DIN spiller, men for å gjøre dette må det jo ombygges litt. Jeg har sett i div bmw facebook grupper at folk flytter setevarmere ( som vist på siste bilde) ned i rommet over girspaken, og klima "anlegget" der som setevarmerene sto for å få plass til en 2DIN spiller.

Så spørsmålet mitt er, hvor kjøper folk lister for å bygge om dette? (Gjerne helst en link)  Bavaria sa det ikke fantes noe slikt orginalt.

Og om jeg kjøper en pioneer eller Kenwood spiller for eksempel vil denne komme med adapter slik at det er plug and play for å få knappene på rattet til å virke eller må jeg kjøpe noe ledninger utenom?:)

Og helt til slutt har noen en bra spiller å anbefale? :D 

 

(Legger med et bilde av hvordan det ser ut nå og hvordan jeg gjerne vil ha det, bare med en for eksempel pioneer spiller)

 

images26SGOMKL.jpg.3304b19edb68bcce5548e95c36a63e28.jpg

 

n6_e9x_full_2.jpg.6b04050c0cf483451fec257a82cb8b93.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vurdert en spiller med flip skjerm istedenfor slik den kommer litt lengre opp? Må være fælt styr å se så langt ned hver gang en skal trykke på knapper og skjerm e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎14‎.‎07‎.‎2017 at 10.35, danskiii skrev:

Ikke vurdert en spiller med flip skjerm istedenfor slik den kommer litt lengre opp? Må være fælt styr å se så langt ned hver gang en skal trykke på knapper og skjerm e.l.

Ja d e jo sant, d har eg kje tenkt på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...