Gå til innhold

Bmw E36M3 3.0 Prosjekt | Vurderer salg...


ZhilleN
 Share

Anbefalte innlegg

Takk takk :-)

 

Interiøret blir nok byttet ut ja, blir nok å prøve og legge alcantara selv på div interiørdeler, plast o.l

Kjøper alcantaraduk, fikk også girpose/håndbrekk i posten idag!

Denne ble levert orginalt med linselamper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovet og poste bilder så kjører på med dagens fangst, komplett foringer i understell foran/bak og alcantara gir/håndbrekk poser, sømmen er rød, samme farge blir det på belter :) 

IMG_0981.JPG

IMG_0982.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg begynt med bakstillinga, tar litt tid, men har igjen kun innfestninger så går det og slippe ned hele. 

 

Gleder meg veldig til å få det ned og få det inn igjen i god stand, hele eksosen skal også ned, høl i katalysator +++ bestiller meg komplett supersprint muligens, kommer en noe større oppdatering i morgen :) 

IMG_0991.JPG

IMG_0992.JPG

IMG_0993.JPG

IMG_0994.JPG

IMG_0995.JPG

IMG_0996.JPG

IMG_0990.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Sndvik skrev:

Følger med her, type foringer du går for?

 

Strongflex, har undersøkt litt rundt det og mange som er fornøyd, gikk for røde typen som er litt stivere enn normale, er også med tüv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det skjedd litt igjen! 

Har fått ned bakstillinga, men måtte klyppe ene vaieren til håndbrekket, så må bestille ny. 

Ellers har det gått knirkefritt! Har begynt og demontere alle delene nå, gleder meg til og få det sammen igjen! 

Samtidig bytter jeg også foring til mellomaksel + hardy, girkasseforinger blir også byttet, motorfester ser bra ut, hiver meg på forstilling når bakstilling er komplett igjen :) 

IMG_1001.JPG

IMG_1002.JPG

IMG_1003.JPG

IMG_1004.JPG

IMG_1005.JPG

IMG_1006.JPG

IMG_1008.JPG

IMG_1009.JPG

IMG_1013.JPG

IMG_1016.JPG

IMG_1017.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta blir nok bra :) Du gjer da forresten lurt i å venta med forstillingen til baskstillingen e komme på plass att. Sjøl gjorde eg bommerten med å begynna litt over alt på heile bilen samtidig. Enda berre opp med masse lause deler, ting som forsvinn og ingenting som blir ferdig ](*,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, RF91 skrev:

Detta blir nok bra :) Du gjer da forresten lurt i å venta med forstillingen til baskstillingen e komme på plass att. Sjøl gjorde eg bommerten med å begynna litt over alt på heile bilen samtidig. Enda berre opp med masse lause deler, ting som forsvinn og ingenting som blir ferdig ](*,)

Hehe ja det som var tanken min, orker ikke deler spredd rundt overalt her :) 

er ganske mye jobb med bakstilling og det i mine øyne er det verste så synes det er greit og bli ferdig med det først, nesteuke nå så må jeg få sandblåst og pulverlakkert delene, så begynner monteringa igjen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...