Gå til innhold

Bmw E36M3 3.0 Prosjekt | Vurderer salg...


ZhilleN
 Share

Anbefalte innlegg

liten update! 

 

har fått sandblåst delene til bakstilling nå, var i mye bedre stand enn jeg trodde! Drivaksler, camber/støttestag hadde null rust så dette ble bare vasket godt. Diffen pusser jeg selv da jeg ikke har veldig lyst til å få den full av sand, samt lokket, samme med svingarm. 

 

Hjullager og nav blir bestilt nytt, samt bremseskjold, har bestilt nye klips, en ny vaier til håndbrekk da jeg måtte klyppe denne, og ny absføler. 

 

dårlig med bilder men skal få tatt litt senere idag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klemmer på med noen bilder, blir pulverlakk av resten av delene i morgen så montering denne uka igjen, har fått vasket litt under bilen også, skal innom og kjøpe understellsmasse i morgen, ser veldig bra ut under, eneste litt overflaterust på framskjermene under, men det blir tatt når jeg jobber meg fremover :) 

 

bestilte deler fra koed : 

2x bremseskjold 

ny plate til føler på diff 

ny håndbrekkvaier 

nye hjullagre bak komplette 

div klips til bakstilling, ledningsholdere ++ 

Pakning til diff 

giroverføringsforinger 

varselføler for bremser 

 

kommer en ny oppdatering i morgen :) 

 

IMG_1048.JPG

IMG_1049.JPG

IMG_1050.JPG

IMG_1051.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!

Det som er målet ja, skal ta bilde når den er komplett, tror det blir en veldig kul finish :) bestemte meg også for og lakkere kalipere gule og svart ///M der merkene er, tror det kan kle bilen nokså bra mtp fargen. 

Pakka fra Koed har ankommet også så nå venter jeg kun på delene fra pulverlakken :) 

IMG_1053.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det vært lenge siden det har vært en update her, har fått på plass alle foringer forutenom traversforinger, bestilte gsp sine, samt nye hjullagre med nye låseringer og muttere, stor takk til Gs Bildeler som ga meg rabatt!!

 kommer en liten update idag med bilder :) 

 

 

IMG_1083.JPG

IMG_1084.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner detaljene og falle på plass, ting tar tid når man venter på deler, nå er de hvertfall gjort klare så det er bare montering igjen. Regner med siste pakka mi kommer nå i morgen :) (delene er litt oljete etter foringer) 

IMG_1086.JPG

IMG_1087.JPG

IMG_1088.JPG

IMG_1089.JPG

IMG_1090.JPG

IMG_1091.JPG

IMG_1092.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...