Gå til innhold

Bmw E36M3 3.0 Prosjekt | Vurderer salg...


ZhilleN
 Share

Anbefalte innlegg

15 timer siden, Skulebollen skrev:

Blir jo knallbra dette! :) Noen grunn for at du gikk for GSP sine traversforinger? Jeg skiftet nettopp mine til Powerflex black series :)

Nei ingen stor grunn egentlig, hasta en del med og få taki så bestilte der siden jeg skulle ha forsterket i tillegg og de hadde på lager :) misfornøyd med dine eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer salg av bilen når jeg har fikset denne opp pga. Kjøp av mc og nyere bil, dette er med tungt hjerte... :(

 

hvis noen er interesserte så skriv gjerne til meg her eller ring/send melding på 930 31 451 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5.9.2017 at 10.58, ZhilleN skrev:

Vurderer salg av bilen når jeg har fikset denne opp pga. Kjøp av mc og nyere bil, dette er med tungt hjerte... :(

 

hvis noen er interesserte så skriv gjerne til meg her eller ring/send melding på 930 31 451 

Du har aldri bila dine lenge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynner det og nærme seg ferdig med bakstilling, ting har tatt litt tid da jeg har vært litt opptatt med andre ting, nå er det bare og få ferdig eksos og div småting så er den komplett igjen, da begynner jobben med forstilling. Før forstilling vil jeg kle inn garasjen og få alt på stell her før vinteren, kommer flere oppdateringer snart :) 

 

IMG_1122.JPG

IMG_1126.JPG

IMG_1127.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Freakshow skrev:

du må gjøre noe med den rustne eksosen din når alt annet er strøkent! xD

Ja har lyst å kjøpe nytt komplett hele veien, det som er der nå synger på siste verset :-P Men koster jo en del med nytt også, nå kosta også bakstillinga mer enn jeg hadde regna med, men ble veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...