Gå til innhold

E39 blinklys


André Sundal
 Share

Anbefalte innlegg

Letteste jeg vet om å bruke er BMW Scanner 1.4 

Det finnes guide her på forumet. Jeg kan gjøre det for deg dersom du bor i nærheten av Ålesund. Modulen du skal kode heter forresten LCM, ikke LMA.

Endret av Poppy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Poppy skrev:

Letteste jeg vet om å bruke er BMW Scanner 1.4 

Det finnes guide her på forumet. Jeg kan gjøre det for deg dersom du bor i nærheten av Ålesund. Modulen du skal kode heter forresten LCM, ikke LMA.

En må vel uansett ha kabelen? og det er den eg mangler no. Har bestilt en kabel på ebay men det er estimert leveringstid en eller annen gang i august. Og eg har tilogmed ut august på å få den EU godkjent. 

Bor i Ørsta/Volda, ganske nært ålesund. Men på grunn av at vannpumpen på bilen er i ferd med å ryke kan eg ikkje flytte på den noko særlig lengde.. Nye deler her er bestilt og vil bli montert, men per no er bilen stasjonert på parkeringsplassen på jobb.

Med mindre du tenker å ta en tur på denne siden av fjorden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, André Sundal skrev:

En må vel uansett ha kabelen? og det er den eg mangler no. Har bestilt en kabel på ebay men det er estimert leveringstid en eller annen gang i august. Og eg har tilogmed ut august på å få den EU godkjent. 

Bor i Ørsta/Volda, ganske nært ålesund. Men på grunn av at vannpumpen på bilen er i ferd med å ryke kan eg ikkje flytte på den noko særlig lengde.. Nye deler her er bestilt og vil bli montert, men per no er bilen stasjonert på parkeringsplassen på jobb.

Med mindre du tenker å ta en tur på denne siden av fjorden?

Okei, nei ikke tenkt meg til Ørsta i nærmeste fremtid. Det med leveringstid på ting fra ebay er helt bingo, det kan komme imorgen eller det kan komme 31 august. Stemmer at du må ha kabelen ja, til Bmw scanner må du ha en spesifikk kabel kun til det programmet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...