GĂ„ til innhold

E39 525dat 2003, solgt😟


Anbefalte innlegg

1 time siden, viggo E34 skrev:

Bytta nettopp dempere pÄ min, ble vertfall ikke vÊrre. Men virker ikke som den kjÞrer full sekvens pÄ en mÄte... Holder seg vertfall Äpen sjÞl no ;)

Den vil fortsatt ikke helt opp med ett trykk?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Hadde en snodig opplevelse pÄ lÞrdag, kona kom hjem med bilen da jeg holdt pÄ ute. Fredag ble det innvistert i en kÊrcher k5 home, var bra tilbud i forbinnelse med lokalt coop jubileum. Uansett, vinket henne pÄ plass Ä vasket over bilen. Da jeg skulle kjÞre frem for Ä rygge pÄ plass bilen var den plutselig merkelig i styringa. Fant fort ut at bare ene hjulet svarte pÄ rattrespons Ä fikk bilen inn i garasjen for nermere inspeksjon. DSC_0966.thumb.JPG.b32795260a764170f60b045a3dda4155.JPGSnapchat-1027192393.thumb.jpg.d2c840c87095f893022f102edbcfb543.jpg

styreleddet hadde delt seg, antar dette har skjedd i ett hull rett neddi veien da hun kom kjÞrende da det ikke hadde vÊrt mÊrkbart fÞr... 

Uansett, ringte gs idag tidlig for Ä hÞre om di hadde disse i trondheim, hvilket di hadde.sÄ bar bort Ä hente sÄ jeg fikk bytta dem med en gang, sÄ nÄ er det bra gjenn.Snapchat-444269439.thumb.jpg.56497359d53c8b135075a6441d2c8c5a.jpg

SĂ„ fĂ„r man ta hjulstillingskontroll snarest sĂ„ man ikke sliter ut di nye vinterhjula. ÅssĂ„ mĂ„ man vel passe pĂ„ Ă„ vaske litt nĂžyere i hjulhus Ă„ understell enn det har blitt gjort. Har vĂŠrtfall egen spyler nĂ„ sĂ„ da mĂ„ det bli bedre ;)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ja var ikke sÊrlig morro, men var enkelt Ä bytte ut. SÄ nÄ er den oppe Ä gÄr men vil brukeden minimalt til vi fÄr den inn pÄ hjulstillingskontroll sÄ vi ikke sliter ut vinterhjula pÄ tull.

Ja vi er godt fornÞyd med denne. Noe smÄplukk er det jo, nen starter Ä gÄr fint Ä godt. Har ikke fÄtt testa allvÊrden pÄ vinterfÞre men pÄ det lille som vÊrt av snÞ sÄ virker det greit. Men med nye dekk sÄ skulle bare mangle :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hadde bilen inne pÄ hjulstillingskontroll, fikk beskjed at dem ikke fikk justert spissing bak da justeringene der satt bom fast. Ellers ble den jo da justert, sÄ da blir det Ä bestlille det som trengs bak for Ä fÄ tatt dette ogsÄ sÄ vi slipper at den spiser dekk. :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Njajs, den er vel litt sterkere enn den var fÞr. Men litt skuffet mÄ jeg vel si da jeg ikke kjente rare forskjellen, merket vel egentlig mest i hÞyere hastigheter. Ble vel kun programert ecu Ä ikke gir tror jeg, han var ikke serlig snakkesalig han som gjorde jobben... Var ikke noe spÞrsmÄl om va jeg Þnsket eller noe, bare inn Ä legge pÄ map pÄ ca 220hk ifÞlge dem.

Tror ikke jeg ville gÄtt for jk i ettertid, ville nokk heller brukt optituning da jeg hÞrer disse fÄr enormt mye skryt.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 minutter siden, viggo E34 skrev:

Njajs, den er vel litt sterkere enn den var fÞr. Men litt skuffet mÄ jeg vel si da jeg ikke kjente rare forskjellen, merket vel egentlig mest i hÞyere hastigheter. Ble vel kun programert ecu Ä ikke gir tror jeg, han var ikke serlig snakkesalig han som gjorde jobben... Var ikke noe spÞrsmÄl om va jeg Þnsket eller noe, bare inn Ä legge pÄ map pÄ ca 220hk ifÞlge dem.

Tror ikke jeg ville gÄtt for jk i ettertid, ville nokk heller brukt optituning da jeg hÞrer disse fÄr enormt mye skryt.

Trf gjord sÄ kassa mi gjekk fra Ä vÊr 525d til 530d... natt Ä dag Ä kjÞre med Ä lÄser mye mer Ä holder 5. Gir overalt

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

55 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

Trf gjord sÄ kassa mi gjekk fra Ä vÊr 525d til 530d... natt Ä dag Ä kjÞre med Ä lÄser mye mer Ä holder 5. Gir overalt

har du motortuning fra trf og eller ?   

 

etter jeg har forstÄtt sÄ har 525d og 530d samme kasse, men sikkert forskjellig program pÄ de originalt da.  hadde vÊrt flott om den holder girene litt mer enn den gjÞr 

jeg mÄ si trf frister mest, men det koster jo litt ekstra. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, viggo E34 skrev:

Njajs, den er vel litt sterkere enn den var fÞr. Men litt skuffet mÄ jeg vel si da jeg ikke kjente rare forskjellen, merket vel egentlig mest i hÞyere hastigheter. Ble vel kun programert ecu Ä ikke gir tror jeg, han var ikke serlig snakkesalig han som gjorde jobben... Var ikke noe spÞrsmÄl om va jeg Þnsket eller noe, bare inn Ä legge pÄ map pÄ ca 220hk ifÞlge dem.

Tror ikke jeg ville gÄtt for jk i ettertid, ville nokk heller brukt optituning da jeg hÞrer disse fÄr enormt mye skryt.

 

takker for tilbakemelding.   jeg har vurdert jk, da de er ofte her i byen, men da skal jeg tenke pÄ noen andre istedet ja.  trf frister mest da han virker meget seriÞs og har god peiling pÄ bmw

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...