Gå til innhold

Parkeringssensorer - funker de fra eBay?


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Trenger 1-2 PDC-sensorer til min E46 da en av mine på høyre bak er gåen. Bilia, GS, Koed o.l. skal selvsagt ha blodpris, men får 4 stk på ebay for en 200-lapp. Er disse noe å satse på? Eller er bilen like kresen på de som på veivsensor osv.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel kun sensore fra ebay på min nå.. Og de funker greit hvertfall en stund..
Men virker som de blir dårlige etter en stund, de reagerer fortsatt, men det er akkurat som de ikke
merker at det kommer noe før det er skikkelig nær.. Mister liksom følinga på en meter ned til en halv..

Har bytta flere, og har nok noen fortsatt som ikke er helt i vater..
Men det er ikke et alternativ å betale over 1000 kr (eller er det ikke mye mer en det? for en orginal.. Jeg har jo 8 stk..
Så det er helt uaktuelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner, da satser jeg på det. Så lenge jeg slipper at det piper totalt unødvendig når jeg setter den i revers så er jeg fornøyd. Takk for alle svar!

Er det bare plug and play eller må gamle feilkoder fjernes for at de skal funke?

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Gabz skrev:

Skjønner, da satser jeg på det. Så lenge jeg slipper at det piper totalt unødvendig når jeg setter den i revers så er jeg fornøyd. Takk for alle svar!

Er det bare plug and play eller må gamle feilkoder fjernes for at de skal funke?

Plug & play. Også bestilt via ebay til en E61 jeg hadde. Den var også ferdig lakkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...