Gå til innhold

X5 E70 Hamann - Snart sommer, KW V3 montert, par nye bilder:)


 Share

Anbefalte innlegg

44 minutter siden, Reef89 skrev:

Ser bra ut du der ja :)  men husk at det er 6000k du linker til, de i LED tråden og de jeg kjører med er 5500k som er helt hvite og uten blåskjær. Tror nok det er samme kvalitet uansett.

Fant du di på ebay? prøvd å søke uten hell, kun 6000k, er det en merkbar forskjell ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med tøff X5. kjenner denne litt da vi hadde den inne for Bluetooth-montering da jeg jobbet hos Bilradiospesialisten. Daværende eier og broren kjøpte hver sin E70 og spekket de helt likt med Hamannutstyr. Den andre var sølv, med sort interiør mener jeg å huske. 

Mener den var lik denne med Hamannfelgene.

dsc_0673_1_1.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, StigJ skrev:

Gratulerer med tøff X5. kjenner denne litt da vi hadde den inne for Bluetooth-montering da jeg jobbet hos Bilradiospesialisten. Daværende eier og broren kjøpte hver sin E70 og spekket de helt likt med Hamannutstyr. Den andre var sølv, med sort interiør mener jeg å huske. 

Mener den var lik denne med Hamannfelgene.

Det stemmer, felgene fikk jeg desverre ikke med da di var gått i stykker :/
Men akkurat det historen jeg ble fortalt av han jeg kjøpte bilen, og håper det ikke er for mange slike i landet da det alltid er morro og ha noe som er bittelitt spesielt (selv om det er ettermontert og kanskje ikke kan anses som en ekte Hamann:)

Ja det står en ettermontert bluetooth sak av noe slag der, CK et eller annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, StigJ skrev:

Fare for at det er jeg som har montert den BTen der :P Husker ikke om det var i din eller den andre. Jeg monterte i alle fall i en av de. 

Leker litt med tanken på å montere CiC eller NBT på den, men har ikke fått satt meg helt inn i hvor mye arbeid det er enda, så langt virker det nesten ut som CiC er plug`n play og NBT er litt mer arbeid.. Koster jo litt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPØRSMÅL 

Kjøpt inn LED til AE og grøftelysene, men neimen ikke sikker på hvordan jeg skal komme meg frem til grøftlyspæren på Hamann fronten.. Noen som tilfeldigvis har vært borti denne og kan fortelle enkleste utvei?

IMG_1337.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Endelig fått skaffet ny skumkanon og litt såpe da jeg var rimelig missfornøyd med karcher sin kanon..

North kanon og Washking Diamon Active såpe.
Synes fortsatt det er litt for mye vann i skummet, tross den er stilt på max, men alt i alt 200% bedre enn Karcher sin kanon.
Heller ikke optimale forhold når sola tittet rundt garasjen

Tatt av oblater og klistret på sorte N-merker

IMG_1352(2).thumb.jpg.8a4440d2c4bd8452d3a27fe99201e2b1.jpg

IMG_1353(2).thumb.jpg.784338a3e33b40f2218604a5397554f2.jpg

IMG_1368(2).thumb.jpg.7e4ec58f2078dbf3cb602e8f3dcc1573.jpg

 

IMG_1364(2).thumb.jpg.6ef2a8536e8c0309065f6209717e7d69.jpg

IMG_1370(2).thumb.jpg.5451ce801a28958850f0f683f7528883.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, scoot skrev:

Flott bil! Hvor kjøpte du kanona? har samme såpa med kärcher kanona og kan si meg enig i at det ikke blir tjukt nok.

Kjøpte kanona på Bilnerden.no, kostet vel ca 600 om jeg ikke husker feil.
Bruker den sammen med Kärcher K7, virker fortsatt som det er litt for mye vann i såpa, selv om det er VELDIG mye bedre enn karcher sin kanon...

Men har fortsatt ikke klart og få til samme blanding som man ser proffene på youtube har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, scoot skrev:

Fulgte det med to dyser på den? Ser at enkelte kanoner blir levert med to dyser alt ettersom hvor mye trykk som blir levert fra spylern! 

Hmm.. ja når du nevner det lå det muligens noe jeg trodde bare var en reservedyse i esken.. Den har jeg ikke testet ut om det er det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...