Gå til innhold

X5 E70 Hamann - Snart sommer, KW V3 montert, par nye bilder:)


 Share

Anbefalte innlegg

On 13.8.2017 at 21.43, scoot skrev:

Tar gjerne i mot update om det viser seg å gjøre susen! :-)

Det var en ekstra dyse, men ifølge en kollega som er over middels interessert i bilvask, som også har sammen skumkanon, så er ekstra dysen for høytrykksspylere som har lite trykk.
Jeg bruker en Karcher K7 (Premium tror jeg den heter)

Men prøvde meg på en bittelitt sterkere blanding, og resultatene ble absolutt bedre.
På bildet under har jeg brukt ca 1,5 dl såpe og resten vann
 

IMG_1385.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det snart sommer og tørr asfalt igjen, tanken med X5 var ikke behov, men heller kjøre noe ikke alle andre har.

Bilen fikk en 1stk ny frontlykt (styggdyre saker) og sklei imellom EU kontroll med 0 feil :)

Nå er det coilovers (kw v3.) påvei i posten og jeg tror det kan bli noe utenom det vanlige når jeg får den 2-3cm lavere, samt finner noen kule 12x22 hjul :)

Forslag til felg tas imot! :D

 

IMG_1333.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Gabz skrev:

Blir bra! Fet den pickupen også :) Navara?

Ja, navara på 37" den ble solgt i sommer :)

13 timer siden, fxslin skrev:

Spent på hvordan det blir med litt senk og fete hjul.

Hva med HAMANN ANNIVERSARY EVO felger? Hvis budsjettet skulle tillate det, disse koster jo første fødte i flere generasjoner framover :-( 

https://www.baanvelgen.com/en/shop-by-vehicle/?id=19&category=%3F&make=11&model=49&product_type=1&brand_name=22

Har sikla mange ganger på di hjula, men om jeg skal bruke så mye som 40k på felg så er det også så mye annet kult å velge i.

Lurer veldig på noe slikt, men sikkert enda dyrere igjen :o 

last ned.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, nitrox111 skrev:

Har sikla mange ganger på di hjula, men om jeg skal bruke så mye som 40k på felg så er det også så mye annet kult å velge i.

Det er sant! Husker jeg sikla på Alpina dynamics til E53’en jeg hadde, men koster deretter. Innbiller meg de hadde vært retro kule på E70’en. 

Nå synes det er vanskelig å velge felger til SUV’er, skal en gå for pene og stillinger eller macho felger. Hvis du skjønner hva jeg mener:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, fxslin skrev:

Det er sant! Husker jeg sikla på Alpina dynamics til E53’en jeg hadde, men koster deretter. Innbiller meg de hadde vært retro kule på E70’en. 

Nå synes det er vanskelig å velge felger til SUV’er, skal en gå for pene og stillinger eller macho felger. Hvis du skjønner hva jeg mener:-)

hehe, ja store i-landsproblemer :P

Har funnet noe Hamann replikas, men ser ut til at di mangler mye på konkaven,

https://www.ebay.com/itm/4-x-22-ALLOYS-SATIN-BLACK-STAGGERED-FITS-CAMARO-BMW-X-MODELS-12x22-REARS/232696771918?hash=item362dcef54e:g:~ewAAOSwZrtap-ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, nitrox111 skrev:

Har funnet noe Hamann replikas, men ser ut til at di mangler mye på konkaven,

Hm de så ganske bra ut. Heftig dimensjoner på de:-) ulempen med reps at man aldri vet om kvaliteten er bra nok :-/ 

Du får kjøpe dem og er de bra nok så bestiller jeg et sett til E70 min:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...