Gå til innhold

Min F22 230i


OveN
 Share

Anbefalte innlegg

16 minutes ago, Fredrik 90 said:

Gratulerer med bestilling av kjempe kul bil 😀 Dette blir nok en veldig morsom bil i en unik farge 👍

Takk for det, denne fargen kommer til å skille seg ut fra mengden ja :) Selger'n hos BMW blei ganske begeistret for mine ønsker han også hehe. Det er vel ikke så mange som velger en slik kombo..

14 minutes ago, Evopower said:

Føyer meg i rekken av å gratulere med en annerledes og meget riktig valg. En bil som enda holder på mye av det bmw'ske :) tåkelys får du sikkert fjernet etterhvert med noe M optikk i frontfangeren. 

Takker. Mistenker at det kan bli artig å la denne strekke seg litt på svingete veier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, Frode D said:

Cognac ja, den fargen er veldig fin. 

Kjekt at andre også velger litt spreke fargekombinasjoner. Tommel opp!

Ser du har bestilt F80 i San Marino blå, den fargen er jo helt fantastisk! Hadde lyst på den blåfargen selv, men man kan ikke velge individual lakk til F22. Hadde sikkert blitt uforholdsmessig dyrt om det var mulig også.. Var innom Estorilblå en stund, men fant ut at jeg ser stadig vekk nyere BMW'er i denne fargen. Så ble jeg etterhvert veldig komfortabel med å gå for Sunset Orange, til tross for at jeg kun har sett den på bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, OveN skrev:

Ser du har bestilt F80 i San Marino blå, den fargen er jo helt fantastisk! Hadde lyst på den blåfargen selv, men man kan ikke velge individual lakk til F22. Hadde sikkert blitt uforholdsmessig dyrt om det var mulig også.. Var innom Estorilblå en stund, men fant ut at jeg ser stadig vekk nyere BMW'er i denne fargen. Så ble jeg etterhvert veldig komfortabel med å gå for Sunset Orange, til tross for at jeg kun har sett den på bilder.

Dumt at ikke det går an. Det var vel 29.900 for San Marino, men har hørt andre betale 50k. For meg ble det et lite sprang fra 21.900 (andrevalget champagner quarz)

Estoril er det nok av, det blir nok veldig bra med Sunset Orange :D

Endret av Frode D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, OveN skrev:

Takk, dette er Dakota-skinn i fargen Cognac/Brown.

Grunnet endringene i avgiftene siste par åra så det kun 20.000NOK forskjell i pris på 220i (184hk) og 230i (252hk). Ikke noe å lure på hva man skal velge da :D 

Googlet fargen nå, og den ser mye mørkere ut på bildene enn i konfiguratoren, så tror Sunset orange med Cognac skinn blir en killer combo! 

Det var svært lite - historisk sett har det jo som regel vært et svært sprang opp. Ikke rart at han ene i nabobedriften nettopp gikk fra 118d cab M sport til 230i cab i Melbourne red M sport da :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med snart ny bil .) Må være en herlig følelse å kunne gå å spekke og velge ut akkurat slik man vil ha bilen.

Googlet lakkfargen jeg også, og må si den var enda penere enn på konfiguratoren. Kan vel plassere denne som en mellomting av Valencia orange og Sakhir orange.

Men må innrømme at komboen du har valgt vekker bittelitt skepsis hos meg. Men det gjenstår jo å se da. Kan bli meget bra også for alt jeg vet :)

Uansett kjekt å se folk velge biler med farge både innvendig og utvendig :applause:

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny og sprek bil i det jeg tror blir en stilig kombo av farger. Motoren er også et smykke (her er jeg helt upartisk. :P ) Jeg hadde faktisk 225/40-18  på vinterhjul foran og 245/35-18 bak, riktignok med xDrive, men det gikk svært bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, papertiger said:

Googlet fargen nå, og den ser mye mørkere ut på bildene enn i konfiguratoren, så tror Sunset orange med Cognac skinn blir en killer combo! 

Det var svært lite - historisk sett har det jo som regel vært et svært sprang opp. Ikke rart at han ene i nabobedriften nettopp gikk fra 118d cab M sport til 230i cab i Melbourne red M sport da :D 

Fargen ser ganske mye mørkere ut på bilder enn i illustrasjonen i konfiguratoren ja. Har sett ett bilde av den i sola, da ser den brått veldig mye lysere ut. Kan ha vært noe redigering med i bildet også.. Time will show :)

1 hour ago, StigJ said:

Gratulerer med snart ny bil .) Må være en herlig følelse å kunne gå å spekke og velge ut akkurat slik man vil ha bilen.

Googlet lakkfargen jeg også, og må si den var enda penere enn på konfiguratoren. Kan vel plassere denne som en mellomting av Valencia orange og Sakhir orange.

Men må innrømme at komboen du har valgt vekker bittelitt skepsis hos meg. Men det gjenstår jo å se da. Kan bli meget bra også for alt jeg vet :)

Uansett kjekt å se folk velge biler med farge både innvendig og utvendig :applause:

Takker :) Det er strengt tatt ørlite gambling på interiørfargen, har ikke engang sett bilder av denne komboen. Det eneste alternativet er svart: Et trygt men litt kjedelig valg. Rødt og hvitt (oyster) skinn er helt uaktuelt for meg.

39 minutes ago, fupsaker said:

Gratulerer med ny og sprek bil i det jeg tror blir en stilig kombo av farger. Motoren er også et smykke (her er jeg helt upartisk. :P ) Jeg hadde faktisk 225/40-18  på vinterhjul foran og 245/35-18 bak, riktignok med xDrive, men det gikk svært bra. :)

Danke :) Tror jeg blir fornøyd med denne motoren ja. Skulle gjerne hatt sekser såklart, men M240i ligger i et helt annet prisleie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, OveN skrev:

Fargen ser ganske mye mørkere ut på bilder enn i illustrasjonen i konfiguratoren ja. Har sett ett bilde av den i sola, da ser den brått veldig mye lysere ut. Kan ha vært noe redigering med i bildet også.. Time will show :)

Takker :) Det er strengt tatt ørlite gambling på interiørfargen, har ikke engang sett bilder av denne komboen. Det eneste alternativet er svart: Et trygt men litt kjedelig valg. Rødt og hvitt (oyster) skinn er helt uaktuelt for meg.

Danke :) Tror jeg blir fornøyd med denne motoren ja. Skulle gjerne hatt sekser såklart, men M240i ligger i et helt annet prisleie. 

Hehe, ja, sekser er alltid å foretrekke. Men 210000 i grunnprisforskjell tror jeg nesten ikke det er verdt. Da er jo hoppet til M2 veldig kort.. Men oppgrader eksosen, byttet til 340-eksos på min, litt grovere og penere lydbilde.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med heftig liten råtass! :D Har siklet på 2 serie coupe selv helt siden den kom og jeg rullet rundt i min 1 serie coupe 123d :)

Tror du kommer til å elske denne! Gleder meg til biler live, sliknsom alle andre og nok deg selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk se en lakkprøve i dag og fargen er definitivt endel mørkere enn det fremgår av rendringa i konfiguratoren. Som forventa igrunn, ut fra bilder på nett. Dette gjør meg egentlig sikrere på at cognac-fargen på setene vil matche bra med lakken. :) 

Slenger med et interiørbilde fra konfiguratoren:
_InteriorSide.thumb.JPG.f24bb110b07d652325afe5437d08df86.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett flere nye Opel Ampera-e i Amber orange, så kom jeg til å tenke på denne Sunset orange fargen din, og hvor like de eventuelt blir. Synes iallfall den Opel fargen er ganske så kul.  :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutes ago, E.H.D said:

Etter å ha sett flere nye Opel Ampera-e i Amber orange, så kom jeg til å tenke på denne Sunset orange fargen din, og hvor like de eventuelt blir. Synes iallfall den Opel fargen er ganske så kul.  :-)

Fant et review av en M140i i Sunset Orange på Youtube, liker det jeg ser. Ser ganske så rød ut egentlig. Jeg har veldig trua :D
M140i Sunset Orange - Youtube review

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...