Gå til innhold

Min F22 230i


OveN
 Share

Anbefalte innlegg

Kjempelekkert! Har siklet på den fargen selv! Det er en av de største fordelene med å kjøpe helt ny bil, at man kan velge fargekomboen helt etter eget hjerte :)  2-serie hadde vært mitt valg også hvis jeg ikke hadde huset fullt av gale unger, dette blir nok en veldig morsom bil :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Gorg said:

Gratulerer! Nydelig bil! 

Liker 2 serien veldig godt, og med en bra motorisering samt lekker farge blir det bare bra :) 

Takker :)

3 hours ago, fupsaker said:

Gratulerer så mye med sprek tralle! Og flott farge, så absolutt! :) 

Takk, ute i vintersola var fargen helt elsk :D

2 hours ago, The Quark said:

Gratulerer med nydelig nybil!

Takk!

1 hour ago, Gabz said:

Vakkert!

Enig :)

58 minutes ago, macrorain said:

Kjempelekkert! Har siklet på den fargen selv! Det er en av de største fordelene med å kjøpe helt ny bil, at man kan velge fargekomboen helt etter eget hjerte :)  2-serie hadde vært mitt valg også hvis jeg ikke hadde huset fullt av gale unger, dette blir nok en veldig morsom bil :D

 

Nå har jeg kjørt pent og pyntelig i dag, men ikke noe tvil om at dette er og blir flere hakk morsommere enn 320d'n jeg hadde :)

19 minutes ago, sluquet said:

Gratulerer! Veldig kul :) Ang. dim på vinterdekk så har jeg 245 / husker ikke profil/ 18 foran og bak på min og det er null stress på vinterføre.

Takk! Jeg gikk for 225/40R18 fram og bak. Utseendemessig er jeg hvertfall glad jeg tok til fornuften og avslo BMW's anbefaling om 17" hehe. Tenker detta funker helt knall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutes ago, Fredrik 90 said:

Gratulerer med meget potent og bra bil, selv om det ikke er sekser så er dette helt riktig motor i denne. BMW har virkelig laget noen fine turbomotorer her 😀 Jeg liker også fargekombinasjon godt, uvanlig men stilig 👍

Takk for det :) Uten tvil en fargekombinasjon det antagelig ruller ganske få av. Jeg var veldig spent, og hadde mang en kveld i høst hvor jeg angret på at jeg ikke valgte svart interiør. Men når jeg så bilen live første gang var jeg ikke et sekund i tvil om at jeg hadde valgt rett. Jeg syns det er kanonbra. Oppleves best live :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med en utrolig lekker bil!
Deilig å se andre velger litt spreke farger, finnes alt for mange sorte og grå biler der ute. 

Fargene ser ut til å klaffe veldig bra, og tøft med en sporty farge på en sporty bil. Pøs gjerne på med flere bilder ;) 

Og ikke minst, tommel opp for motorvalget :applause:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...