Gå til innhold

Min F22 230i


OveN
 Share

Anbefalte innlegg

17 hours ago, Carlsius said:

Gratulerer så mye med en utrolig lekker bil!
Deilig å se andre velger litt spreke farger, finnes alt for mange sorte og grå biler der ute. 

Fargene ser ut til å klaffe veldig bra, og tøft med en sporty farge på en sporty bil. Pøs gjerne på med flere bilder ;) 

Og ikke minst, tommel opp for motorvalget :applause:

 

Takker, bare vært regn og griseføre siden jeg henta'n så ikke fått tatt noen flere bilder enda. Det kommer etterhvert. :)

7 hours ago, Terje Steinstø said:

Gratulerer med ny bil, lekker farge :)

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Fikk knipsa noen bilder med telefon i dag etter en runde med vaskehansken.
Kommer ikke de store overraskelsene her da bilen vil bli holdt original. Blir nok bytte til M Performance sortblanke nyrer, det passer seg vel sammen med sorte felger. Har nyrene liggende men ikke satt dem på enda.
Skal få lagt på blank folie snart, minimum på frontfanger. Kjekt å beskytte litt mot steinsprut. Ellers er jeg superfornøyd med bilen etter en måned+ eierskap! :)

IMG_0325.thumb.JPG.895941b978b3763b161b6aecc9ac68d7.JPG

IMG_0328.thumb.JPG.84765bfe67d3ea5bd3656784217c95ff.JPG

IMG_0316.thumb.JPG.6122bc0634792e87e27a4bd02ffbd9c2.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, vegaasen said:

Kjempepen! Deg jeg har sett kjørende i Drammen av og til?

Tvilsomt, var en tur hos Bilia Drammen rett før jul også var jeg innom sentrum i går. Men tviler på at det går flere 2-serier i denne fargen her i distriktet enda :-k 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
On 7/18/2018 at 4:42 PM, A.A said:

Flott bil du har ja :)
Hva synes du om interiørlistene i HGB så langt, holder de seg godt, hvordan er det med riper/merker/støv?

Takk for det :)

Foreløpig holder de seg godt, men jeg har forstått at de lett blir ripete. Prøver å unngå all form for berøring hehe. Støv synes godt uten tvil. Men jeg er happy med valget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/18/2018 at 5:27 PM, danskiii said:

Skulle fått refleksene bak i samme farge som bilen :)

Enig, det hadde sett bedre ut. Får se om jeg får gjort noe med det. Synes å ha sett på amerikanske forum at man kan kjøpe slike ferdig lakkert 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, OveN skrev:

Enig, det hadde sett bedre ut. Får se om jeg får gjort noe med det. Synes å ha sett på amerikanske forum at man kan kjøpe slike ferdig lakkert 🤔

https://ind-distribution.com/product?sku=IND-F22-RREF

Bare å be de om andre farger om den ikke er i standardutvalget. Kjøpte mine fra IND, funket bra det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...