Gå til innhold

Min F22 230i


OveN
 Share

Anbefalte innlegg

7 minutes ago, Walkabout said:

https://ind-distribution.com/product?sku=IND-F22-RREF

Bare å be de om andre farger om den ikke er i standardutvalget. Kjøpte mine fra IND, funket bra det. 

 

7 minutes ago, macrorain said:

https://ind-distribution.com/ selger dette. Jeg og flere andre her på forumet har fra dem :)

 

Takker! Kunne kanskje funket bra i gråfargen til diffuser også, refleksene ser mer ut som en del av diffuser enn selve bakfangern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, OveN skrev:

 

Takker! Kunne kanskje funket bra i gråfargen til diffuser også, refleksene ser mer ut som en del av diffuser enn selve bakfangern.

Er diffuseren lakket da, eller er den ulakkert plast? hvis sistnevnte er det kanskje ikke så lett å lakke så det ser ut som det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, OveN skrev:

Takker! Kunne kanskje funket bra i gråfargen til diffuser også, refleksene ser mer ut som en del av diffuser enn selve bakfangern.

Enig i det, kan bli bra i diffuserens farge også :) 

4 minutter siden, macrorain skrev:

Er diffuseren lakket da, eller er den ulakkert plast? hvis sistnevnte er det kanskje ikke så lett å lakke så det ser ut som det.

Original diffuser på F22 M-sport er lakkert :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

6 hours ago, macrorain said:

Er diffuseren lakket da, eller er den ulakkert plast? hvis sistnevnte er det kanskje ikke så lett å lakke så det ser ut som det.

 

6 hours ago, Walkabout said:

Enig i det, kan bli bra i diffuserens farge også :) 

Original diffuser på F22 M-sport er lakkert :) 

Ja diffuser er lakkert i dark shadow metallic. Prøver meg på det først og ser hvordan det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, macrorain skrev:

Er diffuseren lakket da, eller er den ulakkert plast? hvis sistnevnte er det kanskje ikke så lett å lakke så det ser ut som det.

Ulakkert plast er ikke noe problem å få lakkert. Har det på begge mine biler. 

Ellers veldig pen bil @OveN! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ahj skrev:

Ulakkert plast er ikke noe problem å få lakkert. Har det på begge mine biler. 

Ellers veldig pen bil @OveN! :) 

Det skjønner jeg, poenget var hvis det var ulakkert plast, og han ønsket å få lakkerte blinklys i samme farge som den da ulakkerte plasten, så ble det trolig ikke så lett. Det var altså refleksene som skulle lakkeres, ikke plasten. Men nå viser det seg at nevnte plast var lakkert fra før, så da ordner det seg nok. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...