Gå til innhold

Banekjøring Bmw Ccn


Skulebollen
 Share

Anbefalte innlegg

On 4.8.2017 at 14.19, HalvorK skrev:

Bilen min så ut som den hadde vært med i krigen etter E30meet (kjørte fredagen) , men det var kalkulert inn da jeg vet hvordan det blir med annenhver spor/drift! Merket helt klart at første heatet på dagen var best når banen var rein. Men er nok som dere nevner over her at CCN er best for spor og E30meet er best for drift! E30meet er vel totalt sett et mye større treff enn CCN treffene da mtp varighet, antall biler og ikke minst folka som de har klart å få med (Cecotto osv). Skjønte vel og at det hadde vært litt uheldige situasjoner på E30meet sist, men når du fyrer i veien et så stort treff så vil det alltids dukke opp endel feil folk! Jeg fant blant annet ut at jeg snakket med en av de mer berytede skurkene i bilmiljøet på tur ut fra Rudskogen :shock: Men alt i alt, gode treff på hver sin måte :)

Hav legger du i dette? -"Beryktede skurkene"? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Peak skrev:

Hav legger du i dette? -"Beryktede skurkene"? 

Det finnes en egen gruppe på FB for E30meet medlemmer og da ble det diskutert endel rundt ting som hadde skjedd. Det kom da frem at denne personen ankom omtrent samtidig som jeg dro igjen. Signalementet på bilen passet også. Var vel flere som skulle ha tak i vedkommende som ikke fant han. Googlet navnet hans og kjente igjen fyren. Var vel ikke så oppløftende lesing akkurat. Personlig lot jeg trekkbil stå ulåst da jeg tenkte at det er folk med samme interesse som meg der, men er nok desverre endel som er langfingrede og! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...