hsd

530d - (u)familiebil

37 innlegg i dette emnet

Postet (redigert)

14 hours ago, Ingvaldsen said:

e bilen i ørsta ? ligna veldig på follestaddalen

meget rå bil ! tenkte å kjøpe bilen sjøl men vart ikke noe av.. skal montere m5 bremser fremme på min å som jeg har liggende :)

Er i området der ja. Har familie der, så er ofte der framme. 

Ble litt spontankjøp fra min side, skulle jo egentlig ha hilux.

må selge meg de hjula dine snart no, snakka med deg for noen uker siden på fb :) 

Skal kopiere de her til dørtrekka, copyright til NZC 

irwmlbvab3ydwk5g3qn8.jpg

Redigert av hsd

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, hsd skrev:

Er i området der ja. Har gard i familien der framme så er ofte der framme. 

Ble litt spontankjøp fra min side, skulle jo egentlig ha hilux.

må selge meg de hjula dine snart no, snakka med deg for noen uker siden på fb :) 

åja det var du det ja :) blir nok salg i vinter, vil heller ha rondell 021 eller noe annet sjeldent, men blir ikke salg før snøen kommer

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
12 minutes ago, Ingvaldsen said:

åja det var du det ja :) blir nok salg i vinter, vil heller ha rondell 021 eller noe annet sjeldent, men blir ikke salg før snøen kommer

Mye tøft, må høre med haugsnes om du kan bytte acs i kroner. Bare ta kontakt om det blir aktuelt mot vinteren 

Fikk vognkort også for litt siden, med grunnen til at jeg kun vurderer style95 nederst :)

IMG_1524.thumb.JPG.d7672b2a32a59902f8be3b0765a241e6.JPG

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
4 minutter siden, hsd skrev:

Mye tøft, må høre med haugsnes om du kan bytte acs i kroner. Bare ta kontakt om det blir aktuelt mot vinteren 

Fikk vognkort også for litt siden, med grunnen til at jeg kun vurderer style95 nederst :)

IMG_1524.thumb.JPG.d7672b2a32a59902f8be3b0765a241e6.JPG

ja, tenkte å godkjenne felgene med vognkorte ditt som argument samtidig som jeg godkjenner motor før jeg evt selger de :) har sikla på de rennsportfelgene ja, får se om det blir dyre felger eller vinterbil så min får stå tørt og fint i vinter :) har også ett sett med originale style 32 18x8 og 18x9,5 som er oppdreia til 74.1 nav :P

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Det går kanskje om du møter en av de få teknisk oppegående som ønsker å få til ting til :) desverre er det nok vanskelig uten egen dok, da hver bil er i følge svv individuell selv om likt chassi. Har godkjent ulik felg og dekkdim på e36n og det var ett jævlig styr... e39n er godkjent med dekkdim utenfor STRO også. Hvordan vet jeg ikke :) var mye av grunnen til at jeg kjøpte denne da jeg liker bedre å bygge enn å diskutere med svv. 

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
4 timer siden, hsd skrev:

Det går kanskje om du møter en av de få teknisk oppegående som ønsker å få til ting til :) desverre er det nok vanskelig uten egen dok, da hver bil er i følge svv individuell selv om likt chassi. Har godkjent ulik felg og dekkdim på e36n og det var ett jævlig styr... e39n er godkjent med dekkdim utenfor STRO også. Hvordan vet jeg ikke :) var mye av grunnen til at jeg kjøpte denne da jeg liker bedre å bygge enn å diskutere med svv. 

det skulle vært rart om noen hos ssv har møtt opp på jobb med lysten om å godkjenne noe som helst :P

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å legge igjen en kommentar

Opprett en konto

Registrer konto. Det er enkelt!

Registrer en konto

Logg inn

Allerede registrert? Logg inn her.

Logg inn nå

• Ser på dette akkurat nå   0 medlemmer