Gå til innhold

BMW320d150hk
 Share

Anbefalte innlegg

Passelig tungvindt måte å gjøre det på da....

Dersom vi først skal være "grøftekanten auto", og ikke bare kjøre på at diagnoseapparat (som koster mindre enn det manometeret), så er sensoren som sitter i railen en enkel 0-5v 1800bar sensor. Den er lineær i området 0,5-4,5V, og 0,5= 0bar 4,5v=1800bar.

Det er dog viktig å få med seg at sistnevnte ikke sier noe om hvor feilen ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender de i grøftekanten driver både med hydraulikk og har diagnoseapparat....   Det er litt tungvint å måle med manometer på en M47 da innsug er i veien, men på andre commonrailmotorer kan det være en kjapp metode for å utelukke pumpe når motor ikke vil starte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...