Gå til innhold

Min 650i cupe


 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har vært innom flere typer biler. Svenske/Engelske/Tyske/Japanske/Amerikanske, små/store/lave/høye. De siste årene har jeg endt opp med BMW, og nå var jeg ute etter en komfortabel og kraftfull cruiser. Så jeg endte opp med denne F13 650i cupe som jeg er veldig godt fornøyd med. 

 

InkedDSC_0010_LI.thumb.jpg.b80f03ee065b06843924d6fcbe783538.jpgDSC_0014.thumb.JPG.eb581c980ab6aac63a36986aef91deb1.JPGDSC_0025.thumb.JPG.cd10715c588e860dcc3311ebf6b1c054.JPG

Ny_bak.thumb.jpg.858e0111264da1c0ca9798680fb14f67.jpg

650 decoding.pdf

Endret av Bayerfan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5.8.2017 at 17.56, sveigis skrev:

Gratulerer med et av de deiligste karroseriene jeg vet.😀.

Rett og slett en nydelig bil på alle måter .

Jeg nevnte i en av mine tråder at disse bilene er nydelige.

Håper du legger ut mye fremover her 😃

Takk skal du ha, jeg er veldig godt fornøyd med bilen. Prøvde å poste utstyrslisten men den fikk den ikke lastet opp. Har ikke planer om så mange modifiseringer. Men 20" sommerfelger, ESS tuning og mer eksos frister:) Vi får se hva som skjer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da har jeg fått vinterhjulene i hus. Hadde  noen kantkjørte 351 19" fra min F11 liggende. Fikk dem renovert av Østfold Felgteknikk. De satte også på et sett Michelin piggfrie dekk.

Som bildene viser ser felgene ut som de er nye:)

Fil_000_(1).jpeg

Fil_000.jpeg

Før

Fil_000_(2).jpeg

Endret av Bayerfan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...
  • 1 year later...
20 minutter siden, Keneik skrev:

Noen her som kjenner til om det går flere f13 med AC Snitzer sin acs6 pakke på? (Akkurat kjøpt)

Tja, det har jo ligget en eller to på finn.no av og til har jeg sett. Om det er samme bil som har ligget lenge eller om mine søk var kort etter hverandre husker jeg ikke. Ellers blir dette litt vanskelig å nøste opp i om ikke eiere av F13 med ACS roper ut.

Men... det ligger pr. nå 1 stk. F13 M6 ACS6:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=176732578

Og en deaktivert annonse på F13 650i ACS6 xDrive:

https://www.broommarked.no/view/48083

 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Keneik Gratulerer med bilen :) Flott bil som du garantert kommer til og kose deg i.  Det er godt mulig det er den eneste med akkurat den pakken, men igjen er det ingen registre meg bekjent som holder oversikt. Mulig ACS selv har noe om bilen har vært inne for og "bli" en ACS6. Men jeg vet ikke og tviler :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, Keneik said:

Det er den fra broom.no jeg har kjøpt. I følge tidligere eier trodde han det var den eneste 650ix med den komplette pakken... Takk for kjapt svar😀

Gratulerer med nydelig bil @Keneik😀 

Du får nok mange gode mil i denne 👍

Endret av hanssae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
På 29.4.2020 den 22.48, Keneik skrev:

Det er den fra broom.no jeg har kjøpt. I følge tidligere eier trodde han det var den eneste 650ix med den komplette pakken... Takk for kjapt svar😀

Hei, 
.. hva består komplett pakke av da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...