Gå til innhold

iPod kabel montering i e93


Anbefalte innlegg

Takk for at du svarte @tthuns men jeg vil gjerne montere USB i den bilen også siden den har ikke det. Har ringt til 2-3 steder i Oslo men de kan ikke. Jeg fikk med meg at det finnes folk som driver med ettermontering av BMW men jeg aner ikke hvem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiai, hmm da har jeg ikke noe godt svar til deg. Men har du hørt med gsbildeler? De retrofittet apps på min, mulig de går et hakk lengre. Av en eller annen grunn pleier og være vanskelig og få ettermontert utstyr som ikke bilen er levert med. Bytte av brukte moduler blir ikke gjort (delevis forstålig). Virker som de er unvikende når de må bruke ncs. Men det som ligger i istad er som regel ikke noe problem. Men er redd det blir myke dyrt. Nå kjenner jeg ikke så godt til ccc som jeg gjør med cic,en men i bilen til fruen som er en 06 mod uten skjerm så ligger det valg på ista/p om ettermontering av ipod og usb, så da burde det være noe muligheter for og bestille kit med det som trengs fra gs-bilder. Og ligger det der så er det mulig at du kan kjøpe setter og montere det selv og de koder dette inn for deg. Ta en tlf til dem og hør før du kjøper. Er mulig de må montere det for deg slik at de ver at alt er etter boka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...