Gå til innhold

BMW E81 2007 Høyttaler + xenon lys


 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg vurderer å bytte høyttalere i bilen min. Litt usikker hva som står i, men det er originalt hvertfall.  Hva er å anbefale dersom en ikke vil bruke så altfor mye penger? Burde jeg bytte alt, eller holder det å bytte noe? Hva må jeg betale for å få bedre lyd. Har bare standard BMW business. 

Et annet spørsmål jeg gjerne vil ha svar på, er at jeg skal bytte ut de vanlige pærene mine til xenon. Lyktene er godkjent for det, jeg har spyler til lyktene og de er justerbare. Alt ligger til rette for et bytte til xenon, men jeg vet ikke hvilken komplett pakke jeg skal kjøpe? ser det er typ 4 forskjellige til samme prisen av 1019,- på gs.bildeler? Hva er forskjellen og hva bør jeg ta?

Setter veldig pris på svar da jeg er en uerfaren gutt på 19.

Takk

Endret av Sandernordbotten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke har xenon fra fabrikk er det ikke lov å bare montere xenon-pærer sånn uten videre.

Høydejusteringen skal være automatisk, og lyktene må være laget for xenon. Det er ikke originale halogenlykter.

Ellers mener jeg BMW sitt originale Alpine ettermonteringsanlegg er det beste valget om man vil gjøre det enkelt og rimelig, men likevel få et greit resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...