Gå til innhold

Bmw 120D e87 miltek eksos


1er87
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde en 116d med remap og supersprint eksos tilsvarende den i videoen du henviser til.
Personlig kunne jeg ikke observere store forandringene i lydbilde annet enn en kraftigere
turbo -"snerr". Men den siste lyddemperen ved catback forsvinner jo så det gir mening at lyden skal bli noe høyere/kraftigere.

DSC02931.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er DPF som tar (det aller meste av) lyden på disse bilene. Derfor, behold originalt eksosanlegg, og fjern DPF. Dette må naturligvis gjøre hos en tuner ift programmering av ecu.

 

Endret av TRF-Racing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, TRF-Racing said:

Det er DPF som tar (det aller meste av) lyden på disse bilene. Derfor, behold originalt eksosanlegg, og fjern DPF. Dette må naturligvis gjøre hos en tuner ift programmering av ecu.

Ser ecotune selger Dpf . litt over 700 euro , men det er med omprogrammering av ecu. Jeg har lest at enkelte ecuer ikke kan programmeres . har min EDC16 ecu ? Lest at edc17 ikke kan brukes med iflash

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, TRF-Racing said:

Det er DPF som tar (det aller meste av) lyden på disse bilene. Derfor, behold originalt eksosanlegg, og fjern DPF. Dette må naturligvis gjøre hos en tuner ift programmering av ecu.

Hva med decat ogsånår man først er i gang ? Eller blir det overkill? Decat eller bare dpf? :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...