Gå til innhold

Klovnen sin f11


 Share

Anbefalte innlegg

Føler ofte en trang til å ta et bilde når jeg nærmer meg bilen. IMG_9257.thumb.JPG.d672367c7296f614c2fb4ba465e08a71.JPG

litt skitten her. En del bremsestøv på felgene foran og. Det skal bort bare været blir holdbart for å vaske. Er nemlig litt over middels interessert i shine....

ingen planer enda. Hva bør jeg gjøre med denne a? Er så mye krom her at jeg nesten har slått fra meg å bytte til sorte nyrer. 

Endret av Kalleklovn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Flott bil. Kjedelig det som har skjedd da. Noen rygga på E34n min når den stod parkert og bulka grill, lagde merker i fanger + lister og løsna lykt. Jeg ble litt sånn "klart man merker det med mindre man er rusa eller rett og slett ikke skulle hatt førerkort", men var ingen lapp på min bil heller. ](*,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde noe lignende i vinter. Da hadde en kar vært borti frontfangeren på min bil  med en vw transporter, MEN han skreiv lapp.Så enten har jeg vært heldig og møtt på en av få som faktisk er ærlig og legger igjen lapp, eller så har noen sett han. Velger å tro det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Geir Anders skrev:

IF fikser sånne skader på forsikring uten å tape bonus om dagen.. men du har vel ikke det?

Er vel ikke lenge før de andre selskapene følger etter.

Skal sjekke med Dnb som jeg har. Takk for tips. 

 

33 minutter siden, dopus skrev:

Opplevde noe lignende i vinter. Da hadde en kar vært borti frontfangeren på min bil  med en vw transporter, MEN han skreiv lapp.Så enten har jeg vært heldig og møtt på en av få som faktisk er ærlig og legger igjen lapp, eller så har noen sett han. Velger å tro det første.

Jøss. Noen som er ærlige. Fått lapp en gang. Den stod det bare tull på. Sikkert en som måtte skrive noe siden noen så at de var borti (var på gamlebilen), og valgte å skrive bare tull for å fake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...