bmwgreg90

M3 e46 VT-2. Oppdatert med noen bilder.

10 innlegg i dette emnet

Postet (redigert)

Etter at F11 ble solgt har jeg vært på jakt etter en sportsligere bil. F11 var flott på alle måter, men ble litt for stor samt altfor A-B noe som ikke gav meg kjøregleden jeg ønsket. Har kikket på finn dag inn og dag ut etter en bil som jeg kunne ha tenkt meg. Både bmw og andre merker. Tenkte kanskje det var på tide å prøve noe nytt, men så kom jeg i kontakt med en kar i Stavanger når jeg var der på gladmaten og fikk sitte på i hans ombygde e46 m3 med ess tuning 550hk. Ble betatt av bilen og gliste i passasjer sete etter 2-dagers fylla. Holdt kontakt med han jævnlig og idag tok jeg turen tilbake til Stavanger for å kjøpe bilen. Det ble en god del bilprat, litt kaffe, litt dokument signering og  kikking på m3en før 3.5t tur heim igjen. Følte med en gang at her hører jeg hjemme. Storkoste meg hele veien tilbake til Odda! Nå..over til kjekkere ting, nemlig specs på bilen:

2001 318 og, 2005(06?) m3 donor bil. Orginal navi, HK anlegg, ryggesensor

97.000km

Ess VT-2 550 med csl SMG map og fjernet hastighetssperre

csl org understell, org csl magnesium felger, diffuser, csl org bakluke, csl look frontfanger, csl innstigningslister++

mye karbon rundtom (frontleppe, motor deksel, nyrer, diffuser++

Pole position bøttestoler

Einsemann catless rør og catback

Redigert av bmwgreg90
Torek, Ivrig86, Jokkke and 4 others liker dette

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en gøy bil dette :) Gratulerer! Følte meg ikke hjemme i F-bil selv. 

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
26 minutter siden, Thundercoil skrev:

Høres ut som en gøy bil dette :) Gratulerer! Følte meg ikke hjemme i F-bil selv. 

Takker. meget artig bil!

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med tøff bil :D Så bilde på Instagram :) F1x er fine å kjøre, men de slår nok aldri en M3 E46 :D

bmwgreg90 liker dette

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
8 timer siden, DanielStance skrev:

Gratulerer med tøff bil :D Så bilde på Instagram :) F1x er fine å kjøre, men de slår nok aldri en M3 E46 :D

Helt sant:)

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Grattis med rå bil, ja! Spent på flere bilder :)

bmwgreg90 liker dette

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
21 timer siden, bmwgreg90 skrev:

Etter at F11 ble solgt har jeg vært på jakt etter en sportsligere bil. F11 var flott på alle måter, men ble litt for stor samt altfor A-B noe som ikke gav meg kjøregleden jeg ønsket. Har kikket på finn dag inn og dag ut etter en bil som jeg kunne ha tenkt meg. Både bmw og andre merker. Tenkte kanskje det var på tide å prøve noe nytt, men så kom jeg i kontakt med en kar i Stavanger når jeg var der på gladmaten og fikk sitte på i hans ombygde e46 m3 med ess tuning 550hk. Ble betatt av bilen og gliste i passasjer sete etter 2-dagers fylla. Holdt kontakt med han jævnlig og idag tok jeg turen tilbake til Stavanger for å kjøpe bilen. Det ble en god del bilprat, litt kaffe, litt dokument signering og  kikking på m3en før 3.5t tur heim igjen. Følte med en gang at her hører jeg hjemme. Storkoste meg hele veien tilbake til Odda! Nå..over til kjekkere ting, nemlig specs på bilen:

2001 318 og, 2005(06?) m3 donor bil. Orginal navi, HK anlegg, ryggesensor

97.000km

Ess VT-2 550 med csl SMG map og fjernet hastighetssperre

csl org understell, org csl magnesium felger, diffuser, csl org bakluke, csl look frontfanger, csl innstigningslister++

mye karbon rundtom (frontleppe, motor deksel, nyrer, diffuser++

Pole position bøttestoler

Einsemann catless rør og catback

Hmmm bilder? Høres Litt ut som en av mine gamle kanskje... Skikkelige Carbon speil, dørhåndtak, interiørlister, alle motordekseler osv?

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å legge igjen en kommentar

Opprett en konto

Registrer konto. Det er enkelt!

Registrer en konto

Logg inn

Allerede registrert? Logg inn her.

Logg inn nå

• Ser på dette akkurat nå   0 medlemmer